آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کپی پیست بابایان از روی دست کی‌روش/ کشتن مرغ مقلد!



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,سرمربی تیم ملی

سرمربی تیم ملی ازبکستان به تقلید از ایرانی‌ها تمام شرایط اطلاع‌رسانی از درون اردوی این تیم را محدود کرده‌اند.

 به گزارش فارس، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه فردا از ساعت 16 و 30 دقیقه در تاشکند به مصاف هم خواهند رفت.

 

بر همین اساس از اردوی حریف ایران شنیده می‌شود که ساموئل بابایان سرمربی تیم ازبکستان به تقلید از ایرانی‌ها تمام شرایط اطلاع‌رسانی از درون اردوی این تیم را محدود کرده‌اند.

 

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به خوبی بازی‌های رسانه‌ای را بلد است و به خوبی می‌داند چه زمانی اخبار را برای رسانه‌ها محدود کرده و یا اینکه نحوه نشر اخبار را چگونه طبقه‌بندی کند.

 

در همین راستا و با توجه به اهمیت دیدارهای تیم ملی به طور مشخص همه اتفاقات حول و حوش تیم ملی در لفافه قرار گرفته و سرمربی پرتغالی تیم ملی به طور هوشنمدانه‌ای خود و تیمش را از دسترس رسانه‌ها دور کرده تا جایی که کمترین اخبار از اردوی تیم ملی به بیرون درز پیدا می‌کند.

 

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,سرمربی تیم ملی

اردوهای تیم ملی در زمان جام جهانی و جام ملت‌ها را به یاد داریم که چگونه کی‌روش همه چیز را بسته بود و حالا هم که نوبت به دیدارهای حساس تیم ملی در راه صعود به جام جهانی روسیه رسیده از دیدگاه کی‌روش باز هم طبقه‌بندی نشر اخبار در تیم ملی به درجه محرمانه رسیده با این هدف که دست او برای مسابقات پیش‌رو برای حریفان رو نشود.

 

اما نکته جالب آنجایی است که این الگو امروز در تیم رقیب فردای ایران نیز دیده می‌شود؛ جایی که ازبک‌ها نیز تمام درها برای اطلاع‌رسانی را به روی رسانه‌ها بسته و فقط هر از گاهی اخباری با اهمیت دسته چندم از اردوی این تیم بروز می‌دهد.

 

جالب‌تر زمانی است که هر دو سرمربی در خصوص بازیکنان مصدوم خود در نشست خبری قبل از بازی به اطلاع‌رسانی پرداخته و عجیب اینکه این بار هم کی‌روش ابتدا وارد عمل شده و از آمادگی دژاگه و جهانبخش خبر می‌دهد و سپس بابایان از بهبودی احمدوف خبر می‌دهد.

 

ازبک‌ها حتی تمرینات را هم برای خبرنگاران بسته و از اردوی این تیم خبر می‌رسد بابایان این روزها به تقلید از کی‌روش قوانین سفت و سختی را برای نوع ارتباط تیم ملی با رسانه‌ها تعریف کرده و خواستار محدودیت حضور رسانه‌ها در اطراف تیم ملی این کشور شده است.

 

بابایان همان اندازه که در سبک بازی و تاکتیک تیمش از کی‌روش الگوبرداری کرده و ازبکستان را شبیه تیم ملی ایران ساخته که از همان سبک و مولفه‌ها پیروی می‌کند؛ در بیرون از زمین نیز با گرته‌برداری از رفتارهای کی‌روش تیمش در محیط ایزوله‌ای آماده بازی حساس برابر ایران می‌کند تا در همین زمینه در تقلید از کی‌روش کم نگذاشته باشد!

 

باید تا فردا بعد از بازی صبر کرد تا در نهایت مشخص شود کدام مربی می‌تواند با افکاری که برای این بازی در سر داشته مچ حریف را بخواباند. کارلوس کی‌روش باید درس خوبی به این رقیب مقلد و پیرو بدهد. یک برداشت فوتبالی از رمان معروف «کشتن مرغ مقلد»!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------