آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

زرینچه : کره‌جنوبی انسجام لازم را ندارد



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی, زرینچه

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران معتقد است کره جنوبی انسجام لازم در خط دفاع را ندارد و تیم ایران در روز سه‌شنبه می تواند برنده میدان باشد.

 جواد زرینچه، کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در خصوص عملکرد تیم ایران مقابل ازبکستان به   ایلنا گفت: تیم ملی نسبت به بازی با قطر و چین از انسجام بیشتری برخوردار بود و اجازه نداد تیم ازبکستان برنامه‌های خود را در زمین پیاده کند. بازیکنان ایران در طول 90 دقیقه تمرکز بالایی داشتند و بازی را از دست بازیکنان ازبکستان خارج کردند و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردند می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

 

مدافع اسبق تیم ملی با بیان اینکه عملکرد دفاعی ایران در سه بازی گذشته بی نقص بوده است، تصریح کرد: قدرت دفاعی تیم ملی به ساختار تیمی برمی‌گردد. بازیکنان تیم ملی با کار تیمی خوب، ساختار منسجمی در تیم ملی به وجود آورده‌اند. البته در این میان نقش حسینی و رضاییان و پورعلی‌گنجی و دیگر مدافعان خوب تیم ملی را نباید نادیده گرفت.

 

زرینچه در خصوص تیم کره جنوبی نیز گفت: این تیم در قیاس با گذشته انسجام لازم را ندارد و در خط دفاع شکننده و ضعیف است. اما در خط میانی هافبک های بسیار خوبی دارد که می‌توانند برای تیم ما مشکل‌ساز شوند. در مجموع اگر بازیکنان ایران بازی درخشان خود مقابل ازبکستان را تکرار کنند می‌توانند کره جنوبی را نیز از پیش‌رو بردارند.

 

بازیکن اسبق استقلال که تجربه بازی با تیم دالیان چین در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا، که با روز تاسوعای حسینی مقارن شده بود را دارد، در خصوص برگزاری دیدار ایران و کره در روز تاسوعا گفت: در بازی با دالیان چین بزرگترین هیات ایران در ورزشگاه آزادی تشکیل شد و تماشاگران با نوای یا حسین(ع) به بازیکنان استقلال روحیه مضاعفی تزریق می‌کردند. ما در آن بازی تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بودیم و اگر فضای معنوی ایجاد شده در استادیوم نبود نمی‌توانستیم دالیان را شکست دهیم.

 

وی افزود: من فکر می‌کنم تقارن بازی ایران و کره با روز تاسوعا را نباید به چشم تهدید ببینیم بلکه باید قدر آن را بدانیم. هواداران ایران در روز سه‌شنبه بزرگترین هیات ایران را در ورزشگاه آزادی تشکیل می‌دهند و با نوای یاحسین به بازیکنان تیم ملی برای برد  مقابل کره جنوبی، روحیه و انرژی مضاعفی می‌دهند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------