آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

اعصاب کره‌ای‌ها به هم ریخته است



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است اعصاب کره‌ای‌ها برای بازی با ایران به هم ریخته است.

 بهتاش فریبا در مورد بازی ایران و کره‌جنوبی به ایلنا گفت: این بازی با دیدار ایران و ازبکستان کاملا متفاوت است. نوع فوتبال کره‌جنوبی با ازبکستان تفاوت دارد. تاکتیک کره‌ای‌ها استفاده از پاس‌های کوتاه،‌ سرعت زیاد در حمل توپ و کارهای ترکیبی است.

 

وی ادامه داد: زمانی که بازی گره می‌خورد کره‌ای‌ها یک بازیکن بلند قد به ترکیب اضافه می‌کنند و به بازی مستقیم روی می‌آورند. آنها در بازی با قطر هم همین کار را انجام دادند و گل دوم این تیم روی همین تاکتیک زده شد.

 

فریبا با بیان اینکه دیدار آسانی مقابل کره‌جنوبی نخواهیم داشت، گفت:‌ کی‌روش درایت لازم را برای این بازی دارد و ما حتما تغییراتی را نسبت به بازی ازبکستان خواهیم داشت. تیم ملی ایران راه برد کره‌جنوبی را یاد گرفته است و در شرایط روحی خوبی قرار دارد. اگر کره‌جنوبی را ببریم 70 تا 80 درصد راه صعود به جام‌جهانی را رفته‌ایم.

 

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عکس کره‌ای‌ها در حالی که مشت‌های‌شان را گره کرده‌اند،‌ گفت:‌ کره‌‌‌جنوبی سال‌ها نتوانسته است ایران را ببرد. دیدار ایران و کره‌جنوبی در مقدماتی جام‌جهانی گذشته هم با تنش همراه بود. مشت‌های گره‌ کرده کره‌ای‌ها نشان می‌دهد اعصاب آنها به هم ریخته است. تیم ملی ایران باید از این موضوع بهره ببرد. کی‌روش شیوه انگیزه دادن به بازیکنان را بلد است.  به اعتقاد من تیم ملی ما مشکل روحی و روانی برای این بازی ندارد.

 

فریبا در مورد اتفاقاتی که برای سنگ قبر پیشکسوتان فوتبال افتاده است، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. در تخیلاتم هم نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنم. این اتفاق برای سنگ قبر کسانی افتاده است که سال‌ها باعث خوشحالی این مردم شده‌اند. کسانی که این کار را انجام داده‌اند قطعا در حالت عادی نبودند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------