آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عابدینی: شرایط برای برگزاری بازی ایران و کره طبیعی نیست



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, فدراسیون فوتبا

رییس کمیته بازارایابی فدراسیون فوتبال گفت:درباره شرایط بازی ایران و کره از جمله بلیت فروشی، تصمیم فدراسیون ملاک نیست.

  امیر عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بلیت فروشی در دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی و این که چرا این بازی مانند دیدار با قطر برای تماشاگران رایگان نیست، اظهار کرد: برخی از مسائل وجود دارد که فوتبال قابلیت تصمیم گیری درباره آنها را ندارد. این مسابقه بسیار حساس است و در روز بسیار مهم و عزیزی قرار است انجام شود. از طرف دیگر جوی که ایجاد شد مناسب نیست و شرایط برای برگزاری بازی طبیعی نیست.

 

او افزود: در چنین شرایطی برخی جاها وارد مقوله می‌شوند که برگزاری مسابقات با کمترین تنش و مشکل همراه باشد. ما هم باید به این تصمیم‌ها احترام بگذاریم، چون در چنین وضعیتی تصمیم‌های فدراسیون ملاک نیست.

 

نشانه‌هایی مانند نرخ رشد اقتصادی در بهار ۱۳۹۵ که به آن اشاره شد ولو اگر بخش بزرگی از آن از طریق نفت صورت گرفته باشد، نوید بخش آن است که نرخ بیکاری در ادامه سال و درسال‌های بعد کاهش یابد،  با این حال کارشناسان معتقدند که دولت باید برای حل مشکلات بیکاری فقط از قبل تجربه رشد اقتصادی برنامه‌ریزی نکند و اقدامات دیگری را هم در دستور کار داشته باشد.

 

در این زمینه حاج اسماعلیلی نیز توضیح می‌دهد: کاهش نرخ بیکاری تنها از این طریق که حرکت مثبتی در اقتصاد ایجاد شود محقق نخواهد شد. دولت باید برای جذب کارجویانی که هر سال به بازار کار اضافه می‌شوند برنامه‌ریزی کند اگر دولت در این زمینه تمهیدات لازم را نیندیشیده باشد طبیعتا همه ساله به صورت خود به خودی به جمعیت بیکار کشور  اضافه می‌شود چون همه ساله بخشی به بازار کارجویان اضافه می‌شوند و دولت باید هر سال به ظرفیت‌های اقتصاد کشور برای جذب نیروی کار توسعه دهد.

 

حاج اسماعیلی البته نشانه‌های اقتصادی کشور را مثبت قلمداد کرده و می‌گوید در مجموع دولت یازدهم با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتش حرکت اقتصاد ایران را رو به پیشرفت به راه انداخته است بنابراین انتظار ما این است که اکر دولت بتواند در برخی از بخش‌ها که اکنون تلاش برای جذب سرمایه‌گذار دارد موفق حاضر شود می‌توانیم در آینده شاهد بهبود یافتن بیشتر شاخص‌های اقتصادی از جمله کاهش نرخ بیکاری باشیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------