آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

پیشنهاد نجومی رئال مادرید به نیمار



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی, نیما ر

باشگاه رئال مادرید پیشنهادی نجومی به نیمار ستاره برزیلی بارسلونا داده است.

 به گزارش فارس، روزنامه آس اسپانیا با انتشار خبری درباره پیشنهاد نجومی رئال مادرید به نیمار، از یک مذاکره پشت پرده، پرده برداشت و نوشت: در شرایطی که نیمار هر روز از عشق و علاقه به رئال مادرید می‌گفت، مشغول بررسی پیشنهادی نجومی از سوی رئال مادرید بود.

 

در این گزارش آمده است: نیمار از منچستریونایتد، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن نیز پیشنهادات نجومی داشته اما پیشنهاد رئال مادرید برای نیمار آنقدر نجومی بوده که وقتی برای ثبت رسمی پیشنهاد به دفتر نقل و انتقالات فیفا ارسال می‌شود، با تعجب و حتی خشم آنها همراه بوده و خود فیفا در نامه‌ای محرمانه از رئال مادرید می‌خواهد این رقم نجومی را تغییر داده و اجازه رسانه‌ای شدن آن را ندهد.

 

دو روزنامه کاتالونیایی نیز این خبر منتشر شده از سوی آس اسپانیا را تایید کرده اما نوشته‌اند: باشگاه بارسلونا بلافاصله پس از مطلع شدن از این خبر محرمانه از نیمار می خواهد هرگز با مادرید تماسی برقرار نکند و نیمار نیز از آن پس دیگر تماسی با رابط خود در مادرید نداشته است.

 

گفته شده که پیشنهاد اولیه رئال مادرید برای نیمار 70 میلیون یورو بوده و سپس به 80 میلیون یورو تبدیل شده است. تنها دو روز پس از رد این پیشنهاد، پرس در تماس تلفنی با پدر و وکیل نیمار رقم 40 میلیون یورو نیز به عدد قبلی اضافه می‌کند و می‌گوید: ویلا، اتومبیل به دلخواه، پرواز بدون محدودیت و حقوق هفتگی 170 هزار یورویی نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------