آخرین اظهارنظر کره‌ای‌ها پیش از بازی: به فکر انتقام هستیم



.سرمربی و بازیکنان کره‌ای در آخرین اظهار نظرشان نسبت به کسب سه امتیاز برابر ایران ابراز خوش بینی کرده‌اند.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اینچوان، تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی باید فردا (سه‌شنبه) در تهران برابر تیم‌ ‌ملی ایران در ورزشگاه آزادی به میدان برود. کره‌ای ها روز گذشته در قلعه حسن خان تمرینات خودشان را برای بازی با ایران پیش بردند. آنها در اظهار نظر کوتاهی با رسانه‌های کشورشان به پیروزی برابر ایران و کسب نتیجه‌ مطلوب ابراز خوش بینی کردند.

 

 این‌ در حالی است که تیم‌ ‌ملی کره در سه بازی قبلی خود برابر ایران شکست خورده است و هنوز در تهران نتوانسته تیم‌ ‌ملی ایران را شکست دهد.

 

اولی اشتلیکه، سرمربی آلمانی کره جنوبی درباره بازی با ایران، گفت‌: بازی با ایران مهم‌ترین بازی ما در انتخابی جام جهانی روسیه است. درست است که بازیکنان ما انگیزه زیادی برای انتقام از تیم‌ ‌ملی ایران دارند،  ولی باید کاملا مراقب باشیم. کوچکترین اشتباه بیشترین تبعات را برای ما خواهد داشت و ما از این موضوع آگاه هستیم. البته هدف ما قطعا برد برابر  تیم‌ ‌ملی ایران است و از شرایط میزبانی نیز آگاه هستیم و کاری به تماشاگران حاضر در ورزشگاه نداریم.

 

کی سئونگ یئونگ، یکی از ستاره‌های تیم‌ ‌ملی فوتبال کره که در تیم سوانزی در لیگ برتر انگلیس توپ می زند، نیز بعد از پایان این جلسه تمرینی، گفت‌: فقط به کسب برد برابر ایران و انتقام فکر می‌کنیم. البته این را می‌دانیم که پیروزی در این دیدار تضمین کننده صعود به جام جهانی 2018 روسیه نیست، ولی از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین خاطر ما تمام تلاش‌مان را می‌کنم برابر تیم‌ ‌ملی ایران که یکی از بهترین تیم آسیا است بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

 

کو جائه چول، دیگر لژیونر کره جنوبی که در آگسبورگ و آلمان  توپ می زند، اظهار کرد: هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است،  ولی از این موضوع کاملا آگاهی داریم که شکست در این بازی بسیار تبعات زیادی خواهد داشت و به همین خاطر باید مراقب باشیم تا دروازه‌مان باز نشود.

 

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی ساعت18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی ,بازیکنان کره‌ای

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------