اشتیلیکه:انتظار داریم فردا ورزشگاه پر شود تا فشار بیشتری به ما بیاید!/مشت کردن دستهایمان کار معمولی است



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی ,سرمربی تیم ملی کره جنوبی

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: هر دو تیم می‌دانند این بازی مهم است و حساسیت بالایی دارد.

 به گزارش فارس، اولی اشتیلیکه در نشست خبری قبل از ایران با کره جنوبی در مورد بازی گفت: در واقع یک  مسابقه مهمی بین تیم‌های اول و دوم گروه در قالب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود و هر دو تیم می‌دانند این بازی مهم است و حساسیت بالایی دارد.

 

اشتیلیکه ادامه داد:‌ همانطور که گفتم حساسیت این بازی بالاست اما ما اینجا هستیم تا یک بازی جوانمردانه را برگزار کنیم. در کنار احترامی که هر دو تیم باید به هم بگذارند.

 

وی در مورد اینکه تجربه 2 سال پیش شما در ایران چه کمکی به شما در بازی فردا می‌کند گفت: 2 سال پیش بازی دوستانه بود و استادیوم کاملا پر نشد اما انتظار داریم فردا کاملا پر شود و فشار بیشتری به ما بیاید. ضمن اینکه تیم ایران دو سال پیش بازی تدافعی را انجام داد که فکر نمی‌کنم فردا شاهد چنین بازی از این تیم باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی در مورد اینکه گویا ماسک‌های مشکی بازیکنان این تیم به خاطر ترس از تیم ملی ایران بوده است،‌گفت: ما این ماسک‌ها را در کشور خودمان اگر سرچ کنید می‌بینند که آنجا هم استفاده می‌کنیم و تیم ملی ما معمولا به کشورهای دیگر که سفر می‌کند از آن استفاده می‌کند. اما اگر منظورتان نمایش مشت‌های دست‌هایمان است این یک امر معمول است و ما معمولا قبل از سفرهای خود این کار را انجام می‌دهیم. ما اینجا هستیم یک بازی جوانمردانه برگزار کنیم و نمی‌خواهیم باعث تحریک تماشاگران شویم و چون مسائل خارج از فوتبال باعث تحریک تماشاگران می‌شود. امیدوارم در نهایت تیمی که شایسته است و بازی بهتری انجام می‌ دهد بتواند برنده باشد.

 

اشتیلیکه در رابطه با این سؤال که پر شدن ورزشگاه چه تاثیری بر روی تیم ملی کره خواهد داشت، گفت: بیشتر بازیکنان ما عادت دارند در چنین ورزشگاه‌هایی بازی کنند و با این جو آشنا هستند. مسابقه‌ای که در چین بازی کردیم تقریبا ورزشگاه پر شده بود اما بازیکنان توانسته بودند این موضوع را مدیریت کنند. البته این فشاری که از طرف تماشاگران وارد می‌شود را داوران باید کنترل و مدیریت کنند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چطور در حالی از بازی منصفانه صحبت می‌کند که بازیکنش در مصاحبه‌ای نسبت به مردم تهران‌ انتقاداتی را مطرح کرده است و اینکه آیا او نظارتی در این مصاحبه‌ها داشته است یا خیر،‌ گفت: این خبری که شما گفتید به تازگی به گوشم رسیده و از آنجا که 2-3 روز در ایران آمدیم کاملا راضی هستیم و همه چیز مهیا بوده و فقط اینکه کشور ما کاملا دموکراتیک است و ما تلاش زیادی برای آن کردیم و از این جهت هر کسی می‌تواند هر اظهار نظری داشته باشد و آزادی بیان در آن جا رایج است اما من به عنوان مربی کارم می‌تواند مورد انتقاد قرار بگیرد. بازیکن من نیز نظر شخصی‌اش را عنوان کرده و اگر بازیکن من چنین احساسی داشته و صحبتش را اینگونه مطرح کرده است. 

 

اشتیلیکه درباره اینکه در مقدماتی جام جهانی 2010 تیم ملی کره در ایران به تساوی رسید و در حالی که بازی خوبی انجام نداد اما در 2014 با اینکه خوب بازی کرد بازی را واگذار کرد؛ حالا هدف این تیم برای بازی فردا کسب 3 امتیاز است یا مساوی؛ گفت: همیشه هدف ما برای بازی‌هایی که انجام می‌دهیم کسب 3 امتیاز است. تمام مسائل فنی نیز برمی‌گردد به ذهنیت بازیکنان و مسلما آنها برای پیروزی گام به زمین می‌گذارد.

 

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی همچنین در باره اینکه تیم ملی کره جنوبی همواره به تیم ملی ایران با سرمربیگری کی‌روش بازی را واگذار کرده است،‌گفت: همانطور که گفتم بازی فردا بین تیم‌های اول و دوم گروه است وما سطح انتظار یک بازی سطح بالا را داریم. اما سه پیروزی پیاپی ایران مقابل کره جنوبی باید بگویم که ما از سال 2015 به این سمت فقط دو بار باخته‌ایم و این نشانه خوب است و ما انتظار داریم در بازی فردا تاریخ‌سازی کنیم و به پیروزی برسیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------