خداحافظی محرم نویدکیا از دنیای فوتبال



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,محرم نویدکیا

کاپیتان با سابقه تیم سپاهان امروز با 9 جام قهرمانی کفش‌هایش را می‌آویزد؛ وداعی نه چندان با شکوه در دربی اصفهان.

 به گزارش  ورزش‌سه ،  محرم نویدکیا را همه فوتبالی ها به عنوان یکی از بهترین بازیسازهای تاریخ ایران قبول دارند، شاید اگر مصدومیت های متوالی برای محرم پیش نمی آید، او در فوتبال به جایگاه بهتری دست پیدا می کرد. با این وجود هواداران سپاهان نویدکیا را به عنوان اسطوره شان قبول دارند و امروز در مراسم خداحافظی اش از فوتبال او را تنها نمی گذارند. نویدکیا که امسال با وجود درد زانو برای کمک به سپاهان با عبدالله ویسی دست یاعلی(ع) داد، نمی تواند بیشتر از این به پای مصدومش فشار بیاورد و به همین خاطر تصمیم گرفته در دربی اصفهان کفش هایش را بیاویزد. مهدی اخوان، سرپرست تیم سپاهان با تایید این خبر به "ورزش سه" می گوید: نویدکیا به دلیل دردی که در ناحیه زانو احساس می کند، چنین تصمیمی گرفته است. او دیشب این تصمیم را با ویسی مطرح کرد که سرمربی تیم از او خواست به کارش ادامه دهد اما قبول نکرد و گفت در دربی اصفهان خداحافظی می کند.

 

مخالفت با درخواست مسئولان

بحث خداحافظی نویدکیا از فوتبال از حدود 10 روز قبل مطرح شد و برخی رسانه ها به آن پرداختند؛ تا اینکه محرم شب گذشته در تماس با محسن طاهری مدیرعامل جدید باشگاه و البته عبدالله ویسی تصمیمش برای خداحافظی در بازی با ذوب آهن که امروز برگزار می شود را علنی کرد. طاهری، مدیرعامل سپاهان از نویدکیا خواست تصمیمش را به تعویق بیندازد و در زمانی مناسب و با انجام دیدار و مراسمی بزرگ و در خور شأن، خداحافظی اش عملیاتی شود اما نویدکیا اعلام کرد تصمیم نهایی خود را گرفته و دوست دارد در دیداری تمام اصفهانی این وداع را انجام دهد. از سوی دیگر عبدالله ویسی نیز خواهان ماندن و کمک نویدکیا به سپاهان شد و از او خواست حداقل تا نیم فصل صبر کند که این درخواست نیز با موافقت نویدکیا مواجه نشد.

 

برنامه های سپاهان برای نویدکیا

با وجود خداحافظی نویدکیا از سپاهان اما مسئولان این باشگاه نمی خواهند اجازه دهند او از بدنه باشگاه جدا شود. محسن طاهری در پایان تماس تلفنی با نویدکیا به وی اعلام کرد که شاید بتواند به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما به هیچ وجه اجازه جدایی این سرمایه طلایی و تکرار نشدنی از خانواده فولاد مبارکه سپاهان را نمی دهند و باشگاه آماده است تا با اعزام محرم به بهترین دوره های مربیگری جهان، شرایط تداوم حضور وی در سپاهان به عنوان مربی را فراهم کند.

 

مهدی اخوان، سرپرست سپاهان نیز در این باره عنوان کرد: «محرم سرمایه باشگاه سپاهان است و قطعا باید او را در باشگاه حفظ کنیم. قطعا نویدکیا با مدیران و کادرفنی باشگاه جلسه می گذارد تا درباره نوع همکاری های آینده بحث و تبادل نظر شود.»

 

درخواست از هواداران

سپاهانی ها همچنین از همه هواداران درخواست کردند در دیدار خداحافظی محرم نویدکیا، بهترین و باشکوه ترین حضور را در ورزشگاه فولادشهر و در دربی امروز اصفهان داشته باشند. نویدکیا پس از سال ها حضور خاطره انگیز در سپاهان و کسب 9 جام قهرمانی و افتخارات بیشمار ملی و بین المللی با نظر شخصی اش امروز کفش هایش را می آویزد.

  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------