آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

شروط سروش رفیعی برای پرسپولیسی شدن



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,

سروش رفیعی برای پرسپولیسی‌ها دو شرط گذاشته و اگر آنها بتوانند شروط ستاره تراکتورسازی را برآورده کنند، او نیم فصل سرخپوش خواهد شد.

 به گزارش خبرآنلاین؛ در حالی که تبریزی ها مدعی شدند با سروش رفیعی به توافق رسیده اند و او به زودی قراردادش را با تراکتور تمدید می کند، مذاکرات پشت پرده او با پرسپولیسی ها هم به نتایج امیدوار کننده ای رسیده است. گفته می شود او هم با نماینده ای از باشگاه پرسپولیس گفت و گو کرده و هم با نماینده ای از سوی هدایتی. در این مذاکرات توافق هایی بر سر مسائل مالی صورت گرفته و او فقط دو شرط دارد که یکی به بحث پیشنهادات خارجی مربوط می شود و دومین شرط او هم بازی کردن در ترکیب اصلی است.

 

این بازیکن تاکید کرده قصد نشستن روی نیمکت را ندارد و پرسپولیسی ها هم قول دادند که برانکو روی او نظر دارد و قرار نیست روی نیمکت بنشیند. در این میان نماینده هدایتی هم تاکید کرده سروش هر رقمی پیشنهاد بدهد، پرسپولیس مبلغ بیشتری به او خواهد داد و پیش پرداختش هم قابل توجه خواهد بود. سروش البته با تبریزی ها هم مذاکرات مثبتی داشته و اگر تیم تبریزی پول نقد رو کند شاید انتقال او له پرسپولیس منتفی شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------