آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

انتقاد "الکس فرگوسن" از انتشار ترجمه فارسی کتاب خاطراتش



اخبار ورزشی - انتقاد "الکس فرگوسن" از انتشار ترجمه فارسی کتاب خاطراتش

"منبعی در تهران به "دیلی استار" گفته که هواداران فرگوسن و تیم منچستر یونایتد در تهران نیز نسخه های ترجمه کتاب خاطرات او به فارسی را در قالب فایل "پی دی اف" دست به دست گردانده اند."

  "الکس فرگوسن" سرمربی نامدار تیم فوتبال "منچستر یونایتد" ضمن اظهار نظر در مورد انتشار ترجمه کتاب خاطراتش به زبان فارسی در ایران، از ناشر ایرانی انتقاد کرده و چاپ آن را "غیر قانونی" و بدون دریافت و بدون کسب اجازه از خود دانسته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال منچستر یونایتد


به گزارش "تدبیر"، نشریه "دیلی استار" انگلیس با انتشار نظر "فرگوسن" افزوده است :"تقریبا دو ماه از فروش کتاب خاطرات "الکس فرگوسن" به زبان فارسی در تهران می گذرد. در حالی که هر جلد کتاب این سرمربی معروف فوتبال در تهران به قیمت 5 یورو به فروش می رسد اما هیچ پولی حاصل از فروش آن عاید "فرگوسن" نشده است."

"دیلی استار" در ادامه در این باره که در ایران قانون "کپی رایت" رعایت نمی شود ابراز تاسف کرده و افزوده است :"ناشر ایرانی کتاب هرگز طبق معاهدات بین المللی رفتار نکرده و قراردادی را با شخص "فرگوسن" امضا نکرده است."

روزنامه "دیلی استار" در ادامه افزوده است :"منبعی در تهران به "دیلی استار" گفته که هواداران فرگوسن و تیم منچستر یونایتد در تهران نیز نسخه های ترجمه کتاب خاطرات او به فارسی را در قالب فایل "پی دی اف" دست به دست گردانده اند."

"دیلی استار" با اشاره به این موضوع می افزاید که یک نفر از هر هفت ایرانی هوادار تیم فوتبال "منچستر یونایتد" هستند که خود جمعیتی 10 میلیون نفری از هواداران این تیم فوتبال را تشکیل می دهند. کتاب "الکس فرگوسن" به 35 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. "هودر اند استاگتون" ناشر انگلیسی این کتاب از انتشار ترجمه فارسی کتاب در ایران و روند آن ابراز بی اطلاعی کرده است.

ترجمه فارسی این کاب توسط "یاسین قاسمی" مترجم ایرانی انجام شده و انتشارات "البرز" آن را منتشر کرده است.

اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------