آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

راه پرسپولیس پیش پای استقلال!



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, تیم استقلال و پرسپولیس

هواداران استقلال امیدوارند که تیم‌شان با تکرار عملکرد پرسپولیس در فصل گذشته، نتایج ضعیفی که در ابتدای لیگ کسب کرده‌اند را جبران کند.

 به گزارش ایلنا، بررسی عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس با یکدیگر در لیگ برتر شانزدهم و مقایسه آن با دوره قبلی مسابقات جالب توجه است. استقلال در هفته هشتم لیگ برتر پانزدهم با اقتدار در صدر جدول مسابقات قرار داشت و با اختلاف 9 امتیازی نسبت به پرسپولیس، خود را دست نیافتنی می‌دید. این در حالی بود که در پایان مسابقات این پرسپولیس بود که با کسب 57 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان و پنج امتیاز بیشتر از استقلال تهران، نایب قهرمان لیگ برتر شد.

 

 تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر با کسب 10 امتیاز در رده هفتم مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است. استقلال در هشت بازی خود با کسب دو برد، چهار مساوی و دو باخت، در حالی در رده هشتم قرار گرفته است که مقایسه‌اش با موقعیت مشابه لیگ قبلی جالب به نظر می‌رسد.

 

استقلال در لیگ برتر پانزدهم در حالی از هشت بازی خود پنج پیروزی و یک شکست و دو مساوی به دست آورده بود که با کسب 17 امتیاز با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته و اختلافش با پرسپولیس را به 9 امتیاز رسانده بود.

 

در طرف مقابل نیز پرسپولیس در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر پانزدهم با کسب تنها هشت امتیاز امید هواداران خود را ناامید کرده و با چهار باخت، دو مساوی و تنها دو برد  پرسپولیس را در فاصله 9 امتیازی از حریف دیرینه‌اش قرار داده بود.

 

پرسپولیس فصل گذشته از هفته نهم و با برد مقابل سیاه جامگان روند رو به رشد خود را آغاز و در نهایت توانست با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان، نایب قهرمان لیگ برتر شود.

 

در همین حال برد مقابل سیاه‌جامگان و بازی خوب شاگردان منصوریان، هواداران استقلال را امیدوار کرده است که این تیم نیز مانند پرسپولیس بتواند با جبران نتایج ضعیف خود در هفته‌های ابتدایی لیگ، سرنوشتی مشابه پرسپولیس در دوره قبلی مسابقات لیگ برتر پیدا کند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------