مسی و پپه به هم چه گفتند؟



اخبار,اخبار ورزشی,بارسلونا,مسی

 

اخبار ورزشی - مسی و پپه به هم چه گفتند؟

ال کللاسیکو علاوه بر جذابیت های فنی اش یک صحنه جالب توجه داشت؛ مسی و پپه دو بازیکنی که در ال کلاسیکوهای قبلی به شدت تحت نظر دوربین های ویدئویی بودند در این دیدار هم با هم جدال داشتند؛ هم در حین بازی و هم درگیری کلامی!

دیدار رئال مادرید و بارسلونا در شرایطی با برتری 4 بر 3 بارسلونا به پایان رسید که این بازی چندین اتفاق مهم داشت؛ بارسا به رئال در صدر جدول چسبید و لیونل مسی هم یکی دو رکورد دیگر جابجا کرد: ابتدا بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو لقب گرفت و بعد هم از رتبه سومی برترین گل زن های تاریخ لالیگا خودش را به رتبه دوم رساند.

اما این بازی علاوه بر جذابیت های فنی اش یک صحنه جالب توجه داشت؛ مسی و پپه دو بازیکنی که در ال کلاسیکوهای قبلی به شدت تحت نظر دوربین های ویدئویی بودند در این دیدار هم با هم جدال داشتند؛ هم در حین بازی و هم درگیری کلامی! البته از آنجا که هر دو حواسشان به دوربین های تلویزیونی بود تلاش کردند تا با گذاشتن دست روی دهان مانع از لب خوانی شوند.

به گزارش تدبیر و به نقل از « یورواسپرت » با این حال این حربه هم موثر نبوده و متخصصان امر حتی همین حالا هم توانسته اند تشخیص بدهند که چه جملاتی بین دو این دوبازیکن رد و بدل شده است. در واقع روزنامه اسپرت کاتالونیا با اشاره به سیستم  trashtalking که در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا موسوم به NBA استفاده می شود از این دیالوگ پرده برداشته و نوشته اگرچه این سیستم هنوز به اروپا نرسیده ولی کارشناسان این حوزه توانسته اند تشخیص دهند که این دو بازیکن چه جملاتی رد و بدل کرده اند.

مطابق با این گزارش پپه ابتدا به مسی گفته است:« هر موقع برابر من بازی کرده ای هیچ غلطی نکرده ای ! » مسی هم در پاسخ گفته است:« درباره چه چیزی داری صحبت می کنی؟ هر وقت که من گل می زنم تو همیشه در عکس ها هستی! »
اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------