آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رویانیان: گودرزی ظلم زیادی در حق من کرد/ در ورزش باید هم صدای موافق را شنید هم مخالف



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, رویانیان

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: گودرزی در حق من ظلم زیادی کرد اما هنوز نتوانستم با این مسئله کنار بیایم که چرا این کارها را کرد.

 محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استعفای محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان و انتخاب وزیر جدید برای این پست گفت: حرف خاصی نمی‌توانم بزنم اما فقط این را می‌گویم که گودرزی در حق من ظلم زیادی کرد که هنوز نتوانسته‌ام با آن کنار بیایم. هنوز برایم سؤال است که چرا او مستقیما علیه من جو به راه می‌انداخت و پرونده‌سازی می‌کرد. حالا که رفته اما به عنوان یک مسلمان برایش آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و امیدوارم که در صحت و سلامت زندگی کند. امیدوارم هر شخص دیگری که قرار است به عنوان وزیر بعدی جوانان مشغول به کار شود نگاه جامعی به همه اهالی ورزش داشته باشد و خودی و غیرخودی نکند. به نظرم وزیر بعدی باید افکار اجتماعی، فرهنگی و ورزشی داشته باشد و این موضوع را درک کند که در ورزش هم صدای موافق را شنید و هم صدای مخالف را. نباید مخالفان را دفع کرد بلکه وزیر ورزش باید دافعه و جاذبه داشته باشد.

 

وی ادامه داد: وزیر ورزش باید به همه احترام بگذارد و علیه کسی جبهه‌گیری نکند. ورزش و مسابقه یک حرکت مقابله‌ای است و مدیریت کلان ورزش باید با همین روحیه جلو برود نه اینکه مخالفانش را لت و پار کند.  و باید سعه صدر داشته باشد. این موارد متاسفانه وجود نداشت اما امیدوارم رئیس‌جمهوری محترم هر شخص دیگری را به عنوان وزیر آینده ورزش معرفی کرد این ویژگی‌ها را داشته و تحمل شنیدن صدای مخالف را داشته باشد. وزیر ورزش باید پهلوان و جوانمرد باشد و با مخالفانش با ناجوانمردی برخورد نکند.وزیر ورزش نباید برای افراد پرونده‌سازی کند.

 

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه جفایی به او در زمان وزارت محمود گودرزی انجام شده بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه مال، زندگی و آبروی من دچار خسارت شد که این مسئله با عنایت شخص گودرزی به وجود آمد. من هنوز نتوانسته‌ام با این مسائل کنار بیایم. البته گودرزی را نفرین نکرده‌ام اما با یکسری کارهایش نتوانستم کنار بیایم. نتوانستم بفهمم چرا با نظر او خیلی چیزها تار و مار شد. با همه این مسائل من برای گودرزی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این همه من فکر می‌کنم گودرزی دوباره به وزارت ورزش برگردد هر چند که هنوز باور نمی‌کنم او رفته است. از طرفی این را هم باید در نظر داشت که تغییرات همیشه خوب است و قطعا دولت محترم برنامه‌های خوبی داشته است که دست به چنین اقداماتی زده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------