هت تریک لیونل مسی مقابل دیدگان گواردیولا/ آرسنال در خانه ۶ گل زد



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, لیونل مسی

تیم فوتبال بارسلونا با درخشش لیونل مسی در جدال حساس برابر منچستر سیتی به پیروزی پرگل دست یافتند.

 به گزارش  مهر، هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب ادامه پیدا کرد و در حساس‌ترین بازی تیم های بارسلونا و منچستر سیتی در ورزشگاه نوکمپ برابر هم قرار گرفتند که این بازی را آبی اناری ها ۴ بر صفر پیروز شدند.

 

بازی دو تیم تحت تقابل گواردیولا با شاگردان سابق خود آغاز شد. منچستر سیتی در دقایق ابتدایی بازی با پرسینگ بالای خود اجازه خودنمایی را به میزبان نداد. در دقیقه ۱۷ بازی بود که لیونل مسی در ادامه حرکتی که خود آغاز کرده بود درون محوطه جریمه سیتی صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن براوو دروازه حریف را باز کرد.

 

بعد از این گل تیم سیتی کاملا تهاجمی ظاهر شد و دو بار موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. بارسلونا هم بد شانس بود که آلبا و پیکه دو مدافع خود را قبل از دقیقه ۴۰ بخاطر مصدومیت از دست داد.

 

در اوایل نیمه دوم، اخراج براوو برنامه های پپ گواردیولا را بهم ریخت. این دروازه بان به اشتباه توپ را به سوارز پاس داد و بیرون محوطه جریمه توپ مهاجم بارسا را با دست زد تا اخراج شود.

 

بارسلونا در دقیقه ۶۱ به گل دوم دست یافت. لیونل مسی که پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود با ضربه دقیق خود دروازه سیتی را گشود. مسی در دقیقه ۶۹ بار دیگر گلزنی کرد و این بار پاس سوارز را درون دروازه خالی منچستر سیتی جای داد تا هت تریک کند.

 

این پایان ماجرا نبود. در دقیقه ۷۴ جرمی متئو مدافع بارسلونا با دریافت کارت قرمز اخراج شد. بازی به دقیقه ۸۷ رسیده بود که لیونل مسی روی یک حرکت انفرادی از حریف پنالتی گرفت اما این ضربه را نیمار از دست داد. نیمار البته در دقیقه ۸۹ گل چهارم را به ثمر رساند تا به نوعی جبران مافات کرده باشد. بارسلونا با این برد ارزشمند ۹ امتیازی شد و در صدر جدول گروه C ایستاد.

 

در دیگر بازی های مهم چهارشنبه شب تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره نا برابر آیندهوون ۴ بر یک برنده شد. مولر (۱۳)، کیمیچ (۲۱)، لواندوفسکی (۵۹) و آرین روبن (۸۴) برای بایرن گلزنی کردند و در تیم آیندهوون نیز لوسیانو نارسینگ (۴۱) دروازه حریف را گشود.

 

روستوف روسیه در حالی که سردار آزمون را در ترکیب اصلی داشت مقابل اتلتیکو مادرید یک بر صفر شکست خورد. در نیمه نخست این بازی تیم اتلتیکو نتوانست از دفاع فشرده میزبان عبور کند. در دقیقه ۶۲ بازی بود که کاراسکو ارسال خوانفران را با ضربه محکم پای چپ درون دروازه میزبان جای داد.

 

آرسنال در ورزشگاه امارات برابر بازل سوئیس جشنواره گل به راه انداخت و لودوگورتس را با ۶ گل در هم کوبید. مسوت اوزیل در نیمه دوم این بازی هت تریک کرد و ستاره توپچی ها بود. در نیمه نخست نیز سانچز، والکات و چمبرلین گلزنی کردند.

 

باخت خانگی ناپولی به بشیکتاش هم از اتفاقات جالبی بود که رخ داد. ناپولی دو بار عقب افتادگی را جبران کرد اما در نهایت ۳ بر ۲ شکست را پذیرا شد.

 

نتایج دیدارهای چهارشنبه شب به شرح زیر است:

 

* پاریسن ژرمن ۳ - بازل صفر

* آرسنال ۶ - لودوگورتس صفر

* ناپولی ۲ - بشیکتاش ۳

* دیناموکیف صفر - بنفیکا ۲

* بارسلونا ۴ - منچستر سیتی صفر

* سلتیک صفر - مونشن گلادباخ ۲

* بایرن مونیخ ۴ - آیندهوون یک

* روستوف صفر - اتلتیکو مادرید یک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------