آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

پیراهن زلاتان برای یک مرده (+عکس)




اخبار ورزشی - پیراهن زلاتان برای یک مرده

یک نوجوان بعد از دیدار تیم های پاری سن ژرمن و لوریان از دست ماموران امنیتی باشگاه گریخت و خودش را به زلاتان ایبراهیمووچ رساند تا پیراهن این غول سوئدی را از او بگیرد.

اخبار,اخبار ورزشی,زلاتان ایبراهیمووچ

 

هفته گذشته درخشش زلاتان ایبراهیموویچ و پاری سن ژرمن تحت تاثیر یک اتفاق مهم قرار گرفت که در همه رسانه ها بازتاب داده شد: یک نوجوان بعد از دیدار تیم های پاری سن ژرمن و لوریان از دست ماموران امنیتی باشگاه گریخت و خودش را به زلاتان ایبراهیمووچ رساند تا پیراهن این غول سوئدی را از او بگیرد.

این نوجوان البته موفق شد و در نهایت یک هفته بعد از آن اتفاق رسانه های فرانسوی پرده از این تلاش بی وقفه او برداشتند. به گزارش تدبیر و به نقل از « ار تی ال » این نوجوان دلیل این همه سختی و تلاش برای رسیدن به زلاتان را این طور بیان کرد:« دلیلش خیلی ساده است؛ من دو سال و نیم پیش یکی از دوستانم که طرفدار تیم پاری سن ژرمن بود را از دست دادم و این کار را برای او انجام دادم. من به قبر او سر زدم و به او گفتم این کار را برای تو انجام دادم ».


منتشر شدن تصویری که همین نوجوان به قبر دوستش سر زده و پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کرده فضای رسانه ای در این کشور را متحول کرده است. در واقع این تحول صحتی دوباره بر این موضوع است که فوتبال چیزی فراتر از یک ورزش است.

اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------