مارسی و مالک آمریکایی در پی شکار آزمون



باشگاه مطرح فرانسوی با اعزام نمایندگان خود به شهر روستوف برای تماشای بازی این تیم برابر آتلیتیکومادرید و مذاکرات اولیه با سران روسی گام اول برای خرید مهاجم ایرانی را برداشت.

 به گزارش "ورزش سه"، بعد از این مراحل واگذاری باشگاه مطرح و سرشناس المپیک مارسی به مالک آمریکایی پایان یافت و دست مشتری ایرانی این باشگاه برای خرید کوتاه ماند اما همچنان پرونده جذب سردار آزمون مهاجم 22 ساله ایرانی از سوی باشگاه فرانسوی و مالکان جدید پیگیری شد تا جایی که چهارشنبه شب گذشته دو تن از استعدادیاب ها و مشاوران نقل و انتقالاتی مالک آمریکایی با حضور در ورزشگاه المپیکو 2 بازی روستوف با آتلتیکومادرید را از نزدیک تماشا و سردار آزمون را زیر نظر گرفتند.

 

ماجرای خرید آزمون و پیوستنش به باشگاه مشهور و پرطرفدار جنوب فرانسه از تابستان بر سر زبان ها افتاد وقتی که یک شرکت بین المللی با مالکیت ایرانی سخت به دنبال خرید سهام باشگاه مارسی بود. در شرایطی که پیش بینی می شد با شکست ایرانی ها در خرید باشگاه پرونده خرید سردار منتفی شده باشد اما حضور نمایندگان باشگاه فرانسوی در روستوف خلاف این موضوع را ثابت کرد تا جایی که رسانه های روسی ازی احتمال قوی جدایی سردار و پیوستن به باشگاه مطرح فرانسوی در زمستان خبر دادند.

 

سایت sov روسیه در گزارشی پیرامون این اتفاق نوشت:« سردار آزمون چهارشنبه شب با اطلاع از حضور نمایندگان باشگاه فرانسوی مارسی تلاش زیاد کرد تا توانایی هایش را به نمایش بگذارد. این بازیکن سخت مورد توجه مارسی قرار دارد و در این راه دو تن از نمایندگان باشگاه فرانسوی مذاکرات اولیه با روستوف را آغاز و حتی پیشنهاد اولیه خود را ارائه دادند تا زمینه جذب آزمون را فراهم کنند».

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی , آزمون

بنا به ادعای روس ها با توجه به حل شدن موقتی مشکلات مالی باشگاه روستوف تمایل چندانی به فروش آزمون نشان نداده اما از آن جا که مارسی سخت به دنبال شکار سردار است و حاضر شده پیشنهاد مالی اش را بالاتر ببرد هیچ بعید نیست این بازیکن در زمستان به باشگاه محبوب بندر مارسی پیوسته و شاهد درخشش او در ورزشگاه زیبای ولودروم باشیم.

 

خود سردار در واکنش به حضور نمایندگان مارسی و احتمال پیوستنش به این باشگاه فرانسوی گفت:« خبر نداشتم که نمایندگان مارسی در ورزشگاه حاضر بودند و بعدا متوجه این اتفاق شدم.من با باشگاه روستوف قرارداد دارم و همه سعی و تلاشم این است که بتوانم در این تیم مفید باشم. هنوز هیچ چیزی درباره آینده‌ام نمی‌دانم و تصمیمی هم در این خصوص نگرفته‌ام. به همین دلیل به این مساله فکر نکرده‌ام».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------