مسعود سلطانی فر: تصمیمی برای تغییرات در وزارت ورزش ندارم



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,وزیر  ورزش

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با بیان اینکه برنامه های وزارت ورزش روی روال است، گفت: تصمیمی برای تغییرات در وزارت ورزش ندارم.

 به گزارش مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر که امروز به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان معرفی شد، اظهارداشت: به زودی با شورای معاونان وزارت ورزش دیدار خواهم داشت.هدف همه ما موفقیت نظام و کشور است.

 

سلطانی فر با تشکر از اعتماد و حمایت ریاست جمهوری برای معرفی اش به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعا با حمایت و همراهی معاونان وزارت ورزش می توانیم موضوعات ورزش و جوانان را به دور از حواشی با قوت و با برنامه پیش ببریم.

 

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش درباره شایعه تغییرات معاونان و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان گفت: من در سفر استانی به همراه اقای دکتر روحانی هستم و صبح امروز با آقای سجادی سرپرست وزارتخانه صحبت کردم. خوشبختانه برنامه های وزارتخانه روی روال است و با کمک معاونان و مدیران و روسای فدراسیون ها با آرامش پیش می رود. هدف همه ما باید حفظ آرامش و کمک به ورزش و جوانان و پیشبرد برنامه ها باشد و قطعا رواج شایعاتی از این دست  تنش زا خواهد بود. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------