برخورد طالب‌لو با رحمتی و منصوریان چگونه خواهد بود؟



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,طالب لو

پس از اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات رخ داد و منجر به قرارگر فتن طالب‌لو در فهرست مازاد شد، باید دید در دیدار با فولاد او چه برخوردی با منصوریان و رحمتی خواهد داشت.

 به گزارش مهر، صرف نظر از اتفاقاتی که از منظر فنی و از دید جدول رده بندی در دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران رخ می دهد و جذابیت های خاص خودش را دارد، یک نکته هم در حاشیه این دیدار وجود دارد و آن برخورد وحید طالب لو است با رحمتی و منصوریان.

 

بسیاری بر این باور بودند که رحمتی دلیل جدایی طالب لو از استقلال بوده آن هم در حالی که در دیدارهای سال گذشته آمار خوبی از خود به جا گذاشته بود و حاشیه سازی هم نکرده بود و در مجموع دروازه‌بان مطمئنی نشان داده بود.

 

با همه این احوال باید برخورد وحید طالب لو با نیمکت استقلال را در این دیدار دید. پرسش این است که اصلا وحید طالب لو به سمت منصوریان و یا رحمتی می رود یا اینکه دلخوری وی از کادر فنی امروز و رقیب دیروز مانع از این می شود که وی به سمت نیمکت حریف برود و به آنها خوش آمد بگوید؟

 

طالب لو به طور کلی بازیکنی خوش اخلاق است و می توان از همین حالا حدس زد که او بی احترامی به کادر استقلال نخواهد کرد اما اینکه او دسته گل بگیرد و برای رو بوسی برود ممکن است رخ ندهد.

 

طالب لو قطعا حرف هایی هم برای گفتن دارد که باید دید با خودش کنار می آید که در مورد آنها حرف بزند یا نه؟

 

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دهم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------