برانکو بدون گلر به مصاف برزیلی‌ها می‌رود/ تلاش مهاجری برای فرار از قعر



  اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی ,برانکو

رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا با انجام سه دیدار پایان می‌یابد.

 به گزارش  ایلنا، ادامه رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا با انجام سه دیدار پایان می‌یابد.

 

سیاه‌جامگان-نفت؛‌ تلاش مهاجری برای فرار از قعر

 

تیم فوتبال سیاه‌جامگان از ساعت 15 میزبان نفت تهران است. شاگردان رضا مهاجری که با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول به سر می‌برند. این تیم که از 4 دیدار اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده است تشنه سه امتیاز این بازی است که بتواند خود را از قعر جدول جدا کند. از سوی دیگر شاگردان علی دایی نیز که هفته قبل ذوب‌آهن را شکست دادند برای ماندن در کورس نباید امتیازات این بازی را از دست بدهند. البته مشکلات عدیده مالی این باشگاه منجر به تمرین نکردن بازیکنان این تیم در دو روز اخیر شده است و مطمئنا این تمرین نکردن بازیکنان روی شیوه بازی کردن این تیم تاثیر بسزایی خواهد داشت. حال باید ببینیم کدام یک از مربیان می‌تواند نتیجه این مسابقه را به نفع خود به پایان برساند.

 

پرسپولیس-صنعت نفت؛ کار سخت برانکو برای پیروزی با تیمی مصدوم

 

دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان فردا از ساعت 16:40 به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقه به میزبانی پرسپولیسی‌ها برگزار می‌شود. برانکو برای این تیم بیرانوند را در اختیار ندارد و احتمالا مهاجم اوکراینی این تیم هم به این بازی نمی‌رسد. بسیاری‌ هم دروازه‌بان دوم این تیم را آماده نمی‌دانند. ممکن است دروازه پرسپولیس در برابر مهاجمان زهردار آبادانی مزلزل باشد. محمد شادکام که گلزن‌ترین بازیکن صنعت نفت است انگیزه زیادی برای این مسابقه دارد و همین نکته کار خط دفاعی پرسپولیس را سخت تر می‌کند. لازم به ذکر است که صنعت نفت در آزادی مقابل استقلال تهران به پیروزی رسیده‌اند و  به همین خاطر ممکن است بازی در آزادی برایشان خوش یمن باشد و تمرکز آن‌ها را برهم نزند.

 

ذوب‌آهن-استقلال خوزستان؛ نبرد آسیایی‌ها

 

دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان نیز در آخرین دیدار این هفته، فردا از ساعت 16:45 در اصفهان مقابل هم صف آرایی می‌کنند. این دو تیم بازی هفته گذشته خود را نتوانستند پیروز شوند. استقلال خوزستان که تا دقایق پایانی از پرسپولیس پیش بود و موقعیت کمی هم به این تیم داد روی یک ضربه ایستگاهی دروازه خود را باز شده دید. این دیدار نیز حاشیه‌های زیادی برای این تیم به همراه داشت که منجر به محروم شدن هواداران این تیم از تماشای 3 جلسه از بازی تیمشان در خوزستان شده‌اند. ذوب‌آهنی ها هم به تیم علی دایی 2-1 بازی را واگذار کردند تا با این باخت به استقبال استقلال خوزستان بروند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------