آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رحمتی: من باعث جدایی طالب لو نشدم!



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , رحمتی

فولاد و استقلال امروز در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که حضور طالب لو و رحمتی درون دروازه دو تیم یکی از سوژه های جذاب این مصاف خواهد بود.

 به گزارش  ورزش سه ، دو دروازه بان فصل گذشته استقلال عصر امروز برای اولین بار مقابل هم قرار می گیرند آن هم در چارچوب دروازه فولاد و استقلال تا یکی از سوژه های جالب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر رقم بخورد. وحید طالب لو بعد از جدایی پر سرو صدا از استقلال راهی اهواز شد تا پیراهن فولاد را برتن کند، اتفاقی که اصلا باب میل او نبود چون می خواست با پیراهن تیم محبوبش از فوتبال خداحافظی کند.

 

سوژه ای که از دید طرفداران استقلال در اهواز هم دور نماند چون هم زمان با ورود آبی های پایتخت به اهواز و ورود به هتل محل اقامت شان، یک استقلالی به سراغ مهدی رحمتی رفت و نسبت به جدایی طالب لو  به کاپیتان استقلال گفت:«به نظر شما حیف نشد وحید رفت؟ حیف وحید نیست که در فولاد بازی کند و مقابل استقلال باشد؟».

 

رحمتی که انتظار این سئوالات را نداشت در پاسخ به این هوادار معترض گفت: «من هم از استقلال دور شدم و مجبور شدم جلوی این تیم بازی کنم. قانون فوتبال حرفه ای همین است اما مطمئن باشید من کوچک ترین دخالتی در جدایی وحید نداشتم و خودش هم این را می داند.من و وحید با هم رفیق هستیم پس به این شایعات توجه نکنید».

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------