سلطانی‌فر: قبلا ریاست کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد شده بود



  اخبارورزش,خبرهای  ورزش,وزیر پیشنهادی ورزش

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت‌: پیشنهاد ریاست کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال را داشتم.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر پیشنهادی وزارت ورزش  و جوانان، اظهار کرد: دو سالی که در سازمان تربیت ‌بدنی بودم شرایطی فراهم شد تا با قهرمانان و مربیان در تماس بودم و زمانی هم که در استانداری بودم مجموعه بدنه ورزش با من در تماس بود.

 

وی گفت‌: یکی، دو بار در زمان انتخابات کمیته ملی المپیک دوستان مرا نامزد کردند تا مسئولیت کمیته ملی المپیک را بگیرم،  ولی شرایط برایم فراهم نشد. همچنین یکی دو بار به صورت جدی برای ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شدم، اما اعتقاد داشتم که رییس فدراسیون فوتبال باید به صورت تمام وقت حضور داشته باشد و من با حفظ سمت استانداری نمی توانستم در این فدراسیون حضور داشته باشم، چون حجم کار در آنجا زیاد بود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی برای ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شدید، خاطر نشان کرد: سال 77 که به زنجان رفتم، یک بار در آن زمان برای  ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شدم و یک بار نیز در دهه هشتاد بعد از صفایی فراهانی این مساله مطرح شد.

 

سلطانی فر در پاسخ به این پرسش که پس ارتباطات خود را در طی این مدت با ورزش  قطع نکرده بودید؟ در این باره توضیح داد: شرایط سبب شد تا در 20 سال گذشته با مدیران ورزشی ارتباط داشته باشم و همچنین علاقه و انگیزه خودم سبب شد تا این ارتباطات قطع نشود. دوستان من را مرتبا در جریان خیلی از اخبار قرار میدادند و روسای فدراسیون‌ها نیز وقتی مشکلی داشتند با من تماس میگرفتند و از من مشورت میگرفتند بنابراین من از ورزش جدا نشده بودم.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این پرسش که فرض کنید رای اعتماد را از مجلس شورای اسلامی گرفتید، اگر روز اول به وزارت ورزش  و جوانان بروید چه کاری انجام می دهید و چه برنامه‌ای خواهید داشت، عنوان کرد : آن زمان که در سازمان میراث فرهنگی بودم هم به مسائل بلند مدت و هم به مسائل روزمره توجه داشتم.

 

من مدیر توسعه هستم نه حفظ وضع موجود. از معاونان و روسای فدراسیون‌ها نیز می‌خواهم که مدیر تحول و توسعه باشند. باید بلافاصله کار را شروع کرد و در یک کلام این که به اعتقاد من هر کسی می‌تواند جلسه بگذارد و بازدید انجام دهد،  ولی یکسری کارهای مهم و استراتژیک وجود دارد که ضمن انجام برنامه‌های روزمره باید افق دید را نیز در نظر گرفت و هر شش ماه برنامه‌های خود را ارزیابی کنیم تا به اهدافی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------