آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

ترکیه، تایلند، سنگاپور، عراق و ویتنام؛ فرصت‌های برباد رفته برای تیم ملی



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, تیم  ملی

فرصت برگزاری دیدار تدارکاتی با ۵ تیم ملی فوتبال جهان برای تیم ملی فوتبال ایران از دست رفت اگرچه تلاش‌ها برای برگزاری یک مسابقه دوستانه قبل از بازی با سوریه ادامه دارد.

 به گزارش فارس، فرصت برگزاری دیدار تدارکاتی با 5 تیم ملی فوتبال جهان برای تیم ملی فوتبال ایران از دست رفت و این بدترین اتفاقی بود که برای کادرفنی این تیم در روزهای اخیر به وقوع پیوسته است.

 

شاید عصبانیت شدید کی‌روش نیز به همین موضوع مرتبط باشد آن هم به خاطر دو دلیل عمده! اول اینکه فرصت بی‌نظیر ارتقای چند رده‌ دیگر در رنکینگ فیفا از دست رفته و دوم اینکه کی‌روش همچنان به بازی‌های تدارکاتی به چشم یک فرصت به منظور کسب تجربه برای جوان‌ترهای تیم ملی نگاه می‌کند و حالا که چنین فرصت بزرگی از دست رفته؛ شاید بتوان حق را به وی داد.

 

در همین راستا و برای 19 آبان ماه سال جاری از مدت‌ها پیش رایزنی‌ها برای برگزاری دیدار دوستانه از سوی کادرفنی و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال آغاز شده بود که البته در نهایت این تلاش‌ها تا امروز هیج ثمری نداشته است. هرچند که در این بین کمی هم بدشانسی باعث برهم خوردن برنامه‌های تیم ملی در راه آماده سازی این تیم برای حضور در جام جهانی شد.

 

ترکیه، تایلند، سنگاپور، عراق و ویتنام؛ تمام فرصت‌هایی که برای تیم ملی فوتبال از دست رفت!

 

برای روز 19 آبان ماه امسال ابتدا مذاکرات از مدت‌‌ها پیش با ترکیه آغاز شد که البته فدراسیون‌های دو کشور نیز خیلی زود برای برگزاری این دیدار به توافق رسیدند. اما مکان برگزاری دیدار با سوریه در شرق آسیا (مالزی) باعث شد تا به خاطر بعد مسافت فرصت برگزاری دیدار با ترکیه پس از یک دهه از دست برود.

 

در ادامه مذاکرات برای پیدا کردن حریف تدارکاتی، تایلند به عنوان حریف کشورمان در 19 آبان معرفی شد که بخاطر شرایط مناسب برگزاری این مسابقه طرفین خیلی زود به توافق رسیده و قرارداد برگزاری این مسابقه نیز بسته شد اما درگذشت بدموقع پادشاه تایلند باعث شد تا این کشور هم به خاطر عزای عمومی تمام مناسبت‌های خود از جمله دیدار دوستانه با ایران را لغو کند.

 

داستان سنگاپور اما جالب‌تر از سایر موارد بود و برگزاری این دیدار در پاروی (محل برگزاری دیدار ایران و سوریه از هفته پنجم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 25 آبان) می‌توانست بهترین کمک به تیم ملی باشد اما به قول کی‌روش، قصور یک نفر تا فرصت برگزاری مسابقه با سنگاپور نیز از بین برود.

 

در این بین پیشنهاد بازی با ویتنام نیز مطرح شد که کی‌روش به خاطر برخی موارد این بازی را نپذیرفت تا دیدار دوستانه با عراق مطرح شود که این مسابقه هم به دلیل عدم توافق طرفین بر سر محل برگزاری لغو شد.

 

در نهایت اینکه فرصت برگزاری با 5 تیم ملی مختلف از دست رفته اما با این حال کادرفنی تیم ملی همچنان سرگرم رایزنی برای برگزاری دیدار در تاریخ 19 آبان است تا در نهایت شاگردان کی‌روش با آمادگی کامل به مصاف تیم ملی سوریه بروند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------