یاران محمدی متهم به تبانی سیاسی شدند!



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, محمدی

برتری قاطع برابر اورال و صعود به جمع چهار تیم برتر جدول رده بندی از سوی یاران میلاد محمدی به یکی از سوژه های جنجالی این هفته فوتبال روسیه تبدیل شده است.

 به گزارش ورزش سه ، قرار گرفتن ترک گروژنی در جایگاه چهارم جدول آن هم برابر برد عجیب این تیم برابر اورال در هفته دوازدهم لیگ برتر باعث شد تا رسانه های این کشور توجه بیشتری به یاران میلاد محمدی داشته باشند تا جایی که نتایج اخیر ترک گروژنی را به مسائل سیاسی پشت پرده ربط بدهند.

 

پس از این که  بیش از ۷۲ درصد هواداران فوتبال روسیه به غیرطبیعی بودن نتیجه دیدار تیم‌های اورال و ترک گروژنی در روزنامه اسپرت اکسپرس رای دادند در نظرسنجی های دیگر از سوی سایت های معتبر خبری بیشتر فوتبالدوستان روسی مدعی شدند نتایجی که نماینده ایالت چچن در این فصل کسب کرده بی ارتباط با دخالت مسائل غیرورزشی در نتیجه پایانی نیست.

 

ترک گروژنی با حضور نود دقیقه‌ای میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه میهمان اورال بود و با نتیجه عجیب ۴ بر یک به پیروزی رسید که همین نتیجه باعث شد تا تردیدهایی ایجاد شود. حتی ویتالی موتکو، معاون نخست وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه نیز مجبور به واکنش در قبال انتشار اخبار حاشیه‌ای در رسانه‌های این کشور شد و اعلام کرد گروهی ویژه اتفاقات این دیدار را بازبینی و بررسی خواهند کرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------