حرف‌های حقیقی در خصوص درگیری با صادقیان



اخبار,اخبار ورزشی,درگیری حقیقی با صادقیان


اخبار ورزشی -  من و رویانیان مرد و مردانه با هم توافق کردیم، نمی‌خواهم فعلا حرفی بزنم
حرف‌های حقیقی در خصوص درگیری با صادقیان

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مشکلم را با پیام صادقیان مثل دو برادر حل کردم.

رضا حقیقی و گفت‌وگو با  فارس  در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل داماش اظهار داشت: پس از تمرینات خوب و منظمی که پشت سر گذاشتیم شرایط بسیار خوبی برای بازی با داماش داشتیم و خوشبختانه خودمان را آماده کردیم تا در یک بازی سخت و حساس مقابل داماش به میدان برویم.

وی افزود: پرسپولیس و داماش با توجه به حساسیت جدول بی‌انگیزه نبودند چون پرسپولیس برای قهرمانی می جنگید و داماش هم دوست نداشت با باخت مقابل پرسپولیس در معرض خطر باشد.

حقیقی ادامه داد: همین موضوع باعث شد بازی بسیار سخت و درگیرانه باشد اما ما دوست نداشتیم عید هودارانمان را خراب کنیم به همین دلیل با تلاش بیشتر به پیروزی رسیدیم.

حقیقی در مورد آشتی با صادقیان و بوسیدن پیشانی او نیز گفت: من مشکلم با پیام را مثل دو برادر حل کردیم. من با پیام مشکلی ندارم اما مسئله کوچکی پیش آمد که آن هم به دلیل اشاره‌های بیش از حد روی بازیکنان است. پیام جز بهترین دوستان و رفیق‌های من است و من اهل فیلم یا سریال بازی کردن نیستم که بخواهم این موضوع را فقط در مصاحبه‌ها و رسانه‌ها بگویم چون این یک واقعیت است.

وی افزود: مطمئن باشید دیگر از این حرکات تکرار نخواهد شد و شاهد اینگونه صحنه‌ها نخواهید بود بالاخره ما هم از آن اتفاقات ناراحت هستیم اما الان با پیام سعی می‌کنیم با موفقیت پرسپولیس این موضوع را از دل هواداران دربیاوریم.

حقیقی در مورد دو بازی آینده پرسپولیس گفت: کار ما خیلی سخت است. باید در دو بازی باقی مانده به 6 امتیاز فکر کنیم. من خیلی خوشبینم مخصوصا با همدلی که در بین بچه‌ها با نداری‌ها پیش آمده. ما همه می‌خواهیم فقط به هواداران بگوییم به عشق آنها همه کار می‌کنیم و ای کاش همین مسئولین بیشتر به فکر این تیم و کادر فنی‌اش بودند.

هافبک قرمزپوشان درباره خبری مبنی بر اینکه کمیته انضباطی در پرونده جدایی‌اش در انتهای فصل حق را به باشگاه داده گفت: من و رویانیان مرد و مردانه نشستیم و با هم توافق کردیم. به این مسائل کاری ندارم و فعلا فقط به دو بازی آینده فکر می‌کنم بعدا همه چیز مشخص می‌شود . الان هیچ چیز از پیروزی در دو بازی آینده و رفتن به آسیا برایم وجود ندارد و به همین دلیل تمرکزم را به مسئله دیگر مشغول نمی‌کنم.

حقیقی درباره بدقولی مسئولان باشگاه به بازیکنان نیز گفت: این مسئله طبیعی شده 13 روز بچه‌ها چشم انتظار بودند نمی‌دانم دیگر باید چه حرفی زد اما دست بچه‌ها درد نکند که با غیرت جواب بی‌مهری‌ها را می‌دهند. شاید اگر کسانی دیگر جای ما بودند اتفاقات دیگری می‌افتاد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مگر داماشی‌ها مثل شما پول نگرفته‌اند گفت: ما را با هیچ تیمی مقایسه نکنید. ما پرسپولیس هستیم و وقتی که در ورزشگاه آزادی به یک مساوی می‌رسیم مردم یک صدا ناراضی هستند پس ما را مقایسه نکنید. هواداران به خوبی از مشکلات تیم باخبرند و نیازی نیست بخواهیم درباره آن بیشتر حرف بزنیم.

هافبک قزمزپوشان درباره احتمال اعتراضش به رای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مبنی بر کسر 15 درصد از قراردادش گفت: اول از اینکه از پول خبری نیست تا 15 درصد از قرارداد ما کسر شود اما مثل اینکه بندی وجود دارد که اگر دایی از ما رضایت داشته باشد این موضوع منتفی می‌شود.

 

من هم همیشه به دنبال جلب رضایت علی آقا بودم به هر حال همه چیز برای من اهمیتی ندارد به جز موفقیت در دو بازی آینده و گرفتن جام قهرمانی در سال 93. این آرزوی فوتبالی من است البته باید این را اعلام کنم که امیدوارم همه بازی‌ها با انصاف و در فضایی سالم برگزار شود تا حق به حقدار برسد. ما مطمئنیم که هیچ تیمی نمی‌خواهد از شرایط خود در لیگ برتر با بازی‌های ضعیف را زیر سوال ببرد و همه با تمام وجود به میدان خواهند رفت.
 اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------