صعود اتلتیکو، بایرن، آرسنال و پاری‌سن ژرمن به دور بعد/ گلزنی آزمون در شب شکست روستوف



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی , لیگ قهرمانان اروپا

در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا صعود تیم‌های بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، پاری‌سن ژرمن و آرسنال به دور حذفی قطعی شد.

 به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب ادامه پیدا کرد و برخی از تیم‌ها صعود خود را به مرحله بعد قطعی کردند.

 

در گروه A، آرسنال مهمان لودوگورتس بود و سه بر دو پیروز شد.

 

در نیمه نخست در عین ناباوری دو بار دروازه آرسنال باز شد. گل‌های تیم بلغارستانی توسط «جاناتان کافو» و «کلودیو» در دقایق 12 و 15 به ثمر رسید، اما در ادامه با گلزنی «گرانیت ژاکا» و «اولیور ژیرو» توپچی‌های لندن گل‌های خورده را جبران کردند و بازی با تساوی دو بر دو در نیمه اول به پایان رسید. آرسنال در نیمه دوم توسط «مسوت اوزیل» گل سوم را به ثمر رساند و شکست را با پیروزی عوض و به دور بعد صعود کرد.

 

در دیگر دیدار این گروه پاری‌سن ژرمن مهمان بازل بود و دو بر یک میزبانش را شکست داد. در نیمه نخست پاریسی‌ها با گل «متویدی» پیش افتاد، اما تیم سوییسی گل خورده را در نیمه دوم جبران کرد.

 

در گروه B بنفیکا برابر دیناموکیف قرار گرفت و با یک گل پیروز شد. تک گل بازی در دقیقه آخر نیمه اول توسط «ادواردو سالویو» از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 

دیگر بازی این گروه پیش از این دیدارها برگزار شد و دو تیم ناپولی و بشیکتاش یک بر یک مساوی شدند.

 

مهمترین بازی این شب در گروه C بین دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا برگزار شد و شاگردان پپ گواردیولا توانستند سه بر یک پیروز شوند.

 

لیونل مسی در دقیقه 21 گل نخست را برای بارسا به ثمر رساند، اما گوندوغان در دقیقه 39 گل تساوی را وارد دروازه مهمان کرد. با شروع نیمه دوم دی بروین از روی ضربه آزاد گل دوم میزبان را به ثمر رساند. گوندوغان گل دوم خود را در دقیقه 74 به ثمر رساند.

 

در دیگر بازی این گروه مونشن گلادباخ برابر سلتیک قرار گرفت و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

در گروه D اتلتیکومادرید میزبان روستوف بود و توانست دو بر یک مهمانش را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

 

در نیمه نخست اتلتیکو سعی داشت دروازه حریف روس‌اش را باز کند و در نهایت آنتوان گریژمان در دقیقه 28 با اشتباه سردار آزمون این اتفاق را رقم زد، اما خیلی زود سردار آزمون با ضربه‌ای زیبا گل تساوی را به ثمر رساند تا مادریدی ها پس از  سه بازی در لیگ قهرمانان دروازه‌شان باز شود. نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

اتلتیکو  در نیمه دوم به حملات خود ادامه داد و در نهایت در دقیقه 90 گل پیروزی را به ثمر رساند. گریژمان این گل را وارد دروازه روستوف کرد.

 

سردار آزمون در ترکیب اصلی حضور داشت و 70 دقیقه بازی کرد. سعید عزت اللهی، دیگر بازیکن ایرانی این تیم از نیمکت ذخیره‌ها نظاره‌گر این بازی بود.

 

در دیگر بازی گروه بایرن مونیخ برابر آیندهوون قرار گرفت و دو بر یک این تیم را شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

 

ابتدا میزبان توانست دروازه بایرن را باز کند، اما روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. لواندوفسکی گل پیروزی را در نیمه دوم وارد دروازه آیندهوون کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------