آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم



پس از برگزاری بازی های هفته دهم لیگ برتر، دو بازیکن جنوبی حاضر در رقابت های لیگ شانزدهم توانستند با عملکرد خود، در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر قرار بگیرند.

 به گزارش  ورزش سه ، دو مهاجم خارجی حاضر در تیم های تراکتورسازی و پیکان، با درخشش در بازی های هفته دهم توانستند تا حد زیادی خود را در جدول رده بندی باارزش ترین بازیکنان حاضر در لیگ بالا بکشند و به عنوان یکی از مدعیان شناخته شوند، ضمن اینکه گلزن اول پرسپولیسی ها نیز با گل سه امتیازی اکنون به عنوان یکی از بازیکنان مهم صدر جدول شناخته می شود. 

 

با بررسی جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید:

 

اول – رحیم زهیوی، استقلال خوزستان؛ 8 امتیاز 

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,ارزشمندترین بازیکنان

مهاجم اول خوزستانی ها در ادامه فصل گذشته در لیگ شانزدهم نیز برای تیمش می درخشد، زهیوی که به غیر از دو دیدار در همه بازی های استقلال خوزستان به میدان رفته است تاکنون توانسته 4 بار برای این تیم گلزنی کند و 4 بار نیز با پاس های خود بازیکنان دیگر تیمش را در معرض گلزنی قرار دهد و با 8 امتیاز به عنوان یکی از بازیکنان صدرنشین جدول ارزشمندترین ها شناخته شود. 

 

اول – ایمان مبعلی، نفت تهران؛ 8 امتیاز 

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,ارزشمندترین بازیکنان

هافبک باتجربه نفتی ها اکنون به عنوان بهترین گلساز لیگ شانزدهم شناخته می شود، مبعلی که در لیگ فعلی توانسته به دوران اوج خود بازگردد 5 بار با پاس های ارزشمند خود دیگر بازیکنان نفت را در موقعیت گلزنی قرار داده است، ضمن اینکه وی در امر گلزنی نیز توانسته آمار خوبی از خود به جا بگذارد،  او تاکنون 3 بار نیز برای علی دایی و یارانش گلزنی کرده است. 

 

دوم – محمد قاضی، نفت تهران؛ 7 امتیاز 

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,ارزشمندترین بازیکنان

مهاجم باتجربه نفتی ها در لیگ فعلی یک بار دیگر احیا شده است، قاضی که در تمام بازی های تیمش به میدان رفته است تاکنون توانسته 6 بار گلزنی کند و خود را به عنوان آقای گل جدید لیگ برتر معرفی کند، قاضی البته علاوه بر گل هایی که به ثمر رسانده است توانسته 1 بار نیز برای تیمش گلسازی کند و تاکنون 7 امتیاز در کارنامه خود ثبت کند. 

 

دوم – ساسان انصاری، فولاد خوزستان؛ 7 امتیاز 

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,ارزشمندترین بازیکنان

 مهاجم دوباره فولادی شده پس از جدایی از جمع سرخ پوشان پایتخت، درخشش قابل توجهی داشته و هر هفته برای هواداران تیمش سورپرایزی رو می کند، انصاری پس از چهار هفته ابتدایی و با حداقل زمان بازی در پرسپولیس به اهواز بازگشت و تاکنون 5 بار برای تیمش گلزنی کرده است، وی علاوه بر آن 1 بار اقدام به ارسال پاس گل و 1 بار نیز اقدام به کسب پنالتی کرده است تا اکنون با 7 امتیاز در رده دوم قرار داشته باشد. 

 

دوم – محمد شادکام، صنعت نفت آبادان؛ 7 امتیاز 

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,ارزشمندترین بازیکنان

مهاجم اول آبادانی ها نیز تاکنون توانسته عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد، شادکام 5 بار با گل هایش برای آبادانی ها شادی آفرین بوده و علاوه بر آن 1 بار برای تیمش گلسازی کرده است، البته وی 1 بار نیز موفق شده یک پنالتی منجر به گل دریافت کند تا 7 امتیازی شود و در جمع مدعیان بسیار در بالای جدول ارزشمندترین ها قرار داشته باشد. 

 

دوم – محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی تبریز؛ 7 امتیاز 

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,ارزشمندترین بازیکنان

کاپیتان دوم تبریزی ها در ادامه بازی های خوب خود در لیگ پانزدهم، در فصل فعلی نیز توانسته موثر ظاهر شود و با پاس های خود و گل هایی که به ثمر می رساند باعث امتیازگیری تیمش شود، ایرانپوریان که پنالتی زن اول تراکتورسازان محسوب می شود تاکنون 4 بار گلزنی کرده و 3 بار نیز با پاس های موثر خود برای تیمش گلسازی کرده است. 

 

سوم – مرتضی تبریزی، ذوب آهن اصفهان؛ 6 امتیاز 

تبریزی که پس از جدایی چند بازیکن در فصل فعلی به عنوان مهاجم اول ذوبی ها شناخته می شود تاکنون توانسته عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد، او علاوه بر 5 گلی که برای اصفهانی ها به ثمر رسانده است 1 بار نیز اقدام به گلسازی کرده است. 

 

سوم – گادوین منشا، پیکان تهران؛ 6 امتیاز 

مهاجم خارجی خودروسازان هر چه از بازی های لیگ می گذرد بیشتر خود را نشان می دهد، او که در بازی های اخیر خوب برای تیمش گلزنی می کند تعداد گل های خود را به 5 رسانده است و 1 بار نیز با پاس به موقع خود دیگر بازیکن تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داده است. 

 

سوم – مهدی طارمی، پرسپولیس؛ 6 امتیاز 

پس از بازی های نصفه و نیمه ای که او برای پرسپولیسی ها در ابتدای فصل به انجام می رساند اکنون دیگر در تیم جاافتاده و در بازی های اخیر گل های خوبی برای تیمش به ثمر رسانده است، طارمی که در بازی برابر صنعت نفت موقعیت های فراوانی را از دست داد و البته گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، اکنون به عنوان یکی از بازیکنان 5 گله شناخته می شود ضمن اینکه 1 بار نیز توانسته یک پنالتی منجر به گل برای تیمش به دست بیاورد.

 

 سوم – مهدی ترابی، سایپا تهران؛ 6 امتیاز 

مهمترین بازیکن نارنجی پوشان در فصل نقل و انتقالات لیگ فعلی را رویایی آغاز کرد و در بازی های زیادی با گل های خود برای تیمش امتیاز گرفت، ترابی که در بازی های اخیر نتوانسته کاری از پیش ببرد تاکنون 4 بار برای سایپا گلزنی و 2 بار نیز گلسازی کرده است. 

 

سوم – ایوب کلانتری، سیاه جامگان مشهد؛ 6 امتیاز 

هافبک باتجربه مشهدی ها یکی از بازیکنان خوب این تیم در لیگ شانزدهم بوده است، کلانتری که در بازی اخیر تیمش توانست دبل کند و با گل های به موقع خود یک امتیاز خانگی برای تیمش به دست بیاورد تاکنون 3 بار اقدام به گلزنی کرده و 3 بار نیز با پاس های خود دیگر بازیکنان تیمش را در معرض گلزنی قرار داده است. 

 

سوم – یونس شاکری، پدیده مشهد؛ 6 امتیاز 

مهاجم باتجربه مشهدی ها نیز در لیگ فعلی عملکرد مناسبی داشته است، شاکری که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه خود دارد تاکنون توانسته 2 بار برای پدیده گلزنی کند، 2 بار اقدام به ارسال پاس گل کند و 2 بار نیز پنالتی منجر به گل به دست بیاورد. 

  

توضیح: بازیکنانی که بتوانند در هر بازی گل به ثمر برسانند و یا پاس گل ارسال کنند و یا پنالتی منجر به گل به دست بیاورند 1 امتیاز کسب می کنند، در صورتی که پنالتی به دست آمده نیز به گل تبدیل نشود، بازیکنی که پنالتی را به دست آورده است نیم امتیاز از آن خود می کند.

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,ارزشمندترین بازیکنان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------