مظلومی: خیلی‌ها در استقلال پورحیدری را زدند اما او فقط سکوت کرد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,پرویز مظلومی

پیشکسوت استقلال می‌گوید درگذشت مرحوم پورحیدری بعد از درگذشت برادرش ضربه مهلکی برایش محسوب می‌شود.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره درگذشت مرحوم منصور پورحیدری گفت: باور درگذشت مرحوم پورحیدری برایم سخت است. درگذشت او بعد از فوت برادرم ضربه مهلکی برایم بود. منصور پورحیدری نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. او هیچگاه به دنبال مادیات نبود و اخلاقیات برایش خیلی اهمیت داشت. خیلی ها در استقلال به او ضربه زدند ولی او همیشه سکوت می کرد. هیچوقت بد کسی را نگفت. جامعه ورزش ما یک مرد تمام عیار را از دست داد. او یک اسطوره اخلاق و تعصب به شمار می رفت. من به خانواده مرحوم پورحیدری و خانواده بزرگ ورزش کشور، درگذشت او را تسلیت می گویم.

 

وی که سال‌ها تجربه همکاری در کنار منصور پورحیدری را دارد، در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه هیچگاه پورحیدری قهرمانی‌اش با استقلال در آسیا را در بوق و کرنا نکرد چیست، عنوان کرد: بله، منصور پورحیدری فردی بود که هیچگاه منم منم نداشت. او یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک سومی برای استقلال گرفت و بگذریم از جام های داخلی‌اش که لازم نیست به آنها اشاره کنم.

 

پورحیدری سرمایه و تمام خانواده‌اش را برای استقلال گذاشته بود. من خودم شاهدم که بعد از انقلاب چه تلاشی کرد تا استقلال منحل نشود. او از جیبش برای تیم خرج می‌کرد و گاراژ، نمایشگاه و خانه‌اش را برای استقلال فروخت. چک شخصی به بازیکنان می‌داد و حتی یکبار خانه‌اش را برای پاس شدن یک چک فروخت. ان‌شاءالله که یک مراسم با شکوه برای ایشان بگیرند. این که عده‌ای می‌خواهند بگویند ما می‌خواهیم مراسم بگیریم و از این حرف‌ها تنها ناشی از خودنمایی است. ما باید همه دست در دست یکدیگر دهیم تا مراسم خوبی بگیریم. پورحیدری یک اسطوره بزرگ برای فوتبال ایران بود.

 

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه باید کرد تا از پیشکسوتان در قید حیات هم تجلیل شود، عنوان کرد: ما که به بی‌مهری‌ها عادت داریم. باید تا وقتی پیشکسوتان زنده‌اند به فریادشان برسیم. وقتی کسی روی تخت بیمارستان افتاد یا فوت کرد همه یادشان می‌افتد که فلانی هم پیشکسوت بود. خیلی از پیشکسوتان استقلال را می‌شناسم که بیمار هستند ولی کسی به آنها توجهی ندارد. این صندلی‌ها به کسی وفا نمی‌کند. باید دست پیشکسوتانی که دستشان تنگ است یا بیمار هستند را گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------