آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

میزبانی تراکتورسازی مشخص نیست/ ماشین‌سازی و گسترش‌فولاد به مهمانی می‌روند



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی , تراکتورسازی

فردا در حالی قرعه‌کشی میزبانی مسابقات جام حذفی کشور برگزار می‌شود که مشخص نیست آیا برای محل میزبانی بازی تراکتورسازی با برق جدید شیراز هم قرعه کشی خواهد شد.

 به گزارش   فارس از تبریز، مسابقات جام حذفی کشور به مرحله یک هشتم نهایی خود رسیده و 16 تیم این رقابت‌ها در اواخر آبان به مصاف هم می‌روند تا نیمی از تیم‌ها از قطار جام حذفی پیاده شده و هشت تیم برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باقی ماند.

 

هر سه تیم لیگ برتری فوتبال تبریز موفق به حضور تا این مرحله جام حذفی شده‌اند.

 

ماشین‌سازی تبریز بعد از پیروزی پر گل 11 بر 2 برابر تیم شهرکردی، در تبریز نیز برابر خونه به خونه بابل موفق عمل کرده و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.

 

تیم ماشین‌سازی تبریز در این مرحله به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود. با توجه به اینکه تیم ذوب آهن در مرحله قبلی مهمان و ماشین‌سازی میزبان بودند، بازی این دو تیم در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

گسترش‌فولاد تبریز نیز در ماهشهر به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. آبی‌پوشان تبریزی در دور سوم در اراک با 5 گل از سد تیم امید شهرداری این شهر عبور کرده و در دور قبلی در تبریز باید پذیرای تیم مس رفسنجان می‌شدند که حریف از حضور در تبریز انصراف داد.

 

  با توجه به میزبان تیم گسترش‌فولاد در مرحله یک شانزدهم نهایی و اینکه تیم ماهشهری هم مهمان تیم نفت امیدیه بود، بازی این دو تیم در ماهشهر برگزار خواهد شد.

 

وضعیت عجیب در میزبانی تراکتورسازی

 

در قانون جام حذفی کشور به صراحت آمده است که تیمی که دو بار به صورت متوالی میزبان مسابقات باشد در بازی سوم بدون قرعه کشی مهمان خواهد بود.

 

برق جدید شیراز در دو دربی شیراز برابر تیم‌های فجر سپاسی و قشقایی به برتری دست یافته و هر دو بازی خود را در شیراز برگزار کرده است.

 

تراکتورسازی نیز در بازی اول خود میزبان فولاد یاسوج بوده و در بازی دوم در انزلی برابر ملوان به برتری رسیده و به مرحله یک هشتم نهایی رسیده است.

 

قاعدتا تیم تراکتورسازی تبریز باید میزبان بازی با تیم برق جدید شیراز باشد.

 

اما نکته قابل اشاره این است که برق جدید شیراز که هر دو بازی خود را در شهرش برگزار کرده است، در بازی برابر فجر سپاسی میزبان و در مصاف با تیم قشقایی مهمان بوده است.

 

در صورت اینکه ملاک میزبانی شهرها نباشند، برق شیراز نیز در بازی قبلی خود مهمان بوده و در شرایط مشابه تراکتورسازی قرار داشته و فردا برای میزبانی بازی تراکتورسازی و برق جدید شیراز قرعه کشی خواهد شد.

 

اما نکته قابل ذکر این است که در صورت میزبانی برق جدید شیراز، این تیم سه بار در شهر خود به مصاف حریفانش رفته است و این به نوعی با قانون این رقابت ها در تضاد بوده و به نظر می‌رسد در دربی‌ها و بازی تیم‌های همشهری باید در مورد قانون میزبانی در مسابقات حذفی تجدید نظر صورت گیرد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------