خبر خوش برای استقلالی ها



اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

 

اخبار ورزشی - نکونام به استقلال بر می‌گردد

سایت عربی "کوره" خبر داد که باشگاه الکویت قصد ندارد قرارداد نکونام را تمدید کند و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می خواهد به فوتبال ایران برگردد تا با پیراهن استقلال از میادین خداحافظی کند.

به گزارش ایسنا جواد نکونام چند ماه پیش سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد از استقلال جدا شد و به الکویت پیوست تا برای این تیم کویتی به میدان رود.


سایت عربی کوره نوشت که نکونام قصد دارد پس از پایان فصل جاری به فوتبال ایران برگردد تا بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کند.


این سایت عربی نوشت: خبرنگار ما در کویت پی برد که نکونام لژیونر ایرانی باشگاه الکویت قصد دارد به لیگ ایران برگردد تا با پیراهن استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کند. این تصمیم نکونام به خاطر سخت بودن بازی در کویت با توجه به بالا رفتن سن او است چرا که این بازیکن ایرانی در آستانه رسیدن به سن 34 سالگی است گذشته از این باشگاه الکویت هم قصد ندارد قرارداد نکونام را تمدید کند و به همین مدت چهاره ماه حضورش در این تیم بسنده می‌کند.
الکویت در هفته بیست و سوم لیگ کویت موفق شد با یک گل برابر مهمانش العربی به پیروزی برسد. نکونام در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما در دقیقه 58 تعویض شد.


نکونام با قراردادی 5 ماه به ارزش 500 هزار دلار به الکویت پیوست تا جانشین حسین بابا بحرینی در این تیم کویتی شود.نکونام قبل از پیوستن به این تیم کویتی برای تیم‌های الشارجه و الوحده امارات نیز بازی کرد اما بهترین دوران بازیگری او به حضورش در اوساسونا برمی‌گردد که شش فصل برای این تیم بازی کرد.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------