آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کارلوس کی‌روش: بیرانوند نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند/ از جدایی «ساکت» بی‌خبرم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, کی  روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه علیرضا بیرانوند به بازی تیم ایران مقابل سوریه نمی‌رسد و وضعیت وحید امیری هم نامشخص است، گفت: از جدایی محمدرضا ساکت از تیم ملی بی خبرم.

 به گزارش مهر از تبریز، کارلوس کی‌روش ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران تبریزی اظهار کرد: با اینکه با دعوت باشگاه گسترش فولاد به تبریز آمدم اما خودم در نظر داشتم که برای تقدیر و تشکر از باشگاه گسترش فولاد و آقای زنوزی به تبریز بیایم و بابت امکانات و کمک‌هایی که به تیم ملی داشتند تشکر کنم.

 

وی ادامه داد: امکاناتی که باشگاه گسترش فولاد در بنیان دیزل دارد می تواند روزی میزبان تیم ملی باشد. امروز از نزدیک امکانات این باشگاه را دیدم و اطمینان دارم که آنها قابل استفاده برای فوتبال ما و تیم ملی است.

 

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا تیم ملی می تواند در تبریز یکی از بازی های خود را برگزار کند یا خیر، عنوان کرد: از لحاظ امکاناتی این امکان وجود دارد اما باید برای میزبانی در بازی های ملی مکاتباتی را با فیفا داشته باشیم. نمایندگان فیفا باید در تبریز حضور پیدا کرده و امکانات میزبانی را بسنجند.

 

وی در خصوص وحید امیری و علیرضا بیرانوند مصدومان ملی پوش پرسپولیس، گفت: یکی از دلایلی که من باید سریعا به تهران برگردم در خصوص لیست تیم ملی است. بعد از بازگشت من به تهران لیست نهایی اعلام خواهد شد. با توجه به مصدومیتی که علیرضا بیرانوند دارد نمی توانیم او را با خود به مالزی ببریم اما فکر می‌کنم وحید امیری بتواند ما را در اردوی مالزی همراهی کند. باز هم می گویم که علیرضا بیرانوند مطمئنا در این اردو همراه تیم ملی نخواهد بود.

 

کی‌روش همچنین درباره احتمال جدایی محمدرضا ساکت از تیم ملی فوتبال ایران، با تعجب گفت: این را از شما می شنوم. هیچ چیزی درباره ساکت نمی‌دانم. مگر چه اتفاقی برای ساکت افتاده است؟

 

سرمربی تیم ملی در خصوص دعوت بازیکنانی از تبریز به اردوی تیم ملی همانند سروش رفیعی و داریوش شجاعیان، عنوان کرد: هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود ناشی از اعتماد ما به این بازیکن است پس شانس حضور در زمین مسابقه در بازی های تیم ملی را دارد اما اینکه یک بازیکن از ابتدا در زمین بازی باشد هیچ اطمینانی به هیچ بازیکنی نمی دهم. در خصوص سعید آقایی، داریوش شجاعیان و سروش رفیعی باید بگویم که اینها بسیار جوان هستند و استعدادهای بالایی دارند اما تجربه بازی بین المللی خیلی کم دارند. آنها اگر در اروپا بودند با این شرایط ۱۵ تا ۲۰ بازی ملی تجربه کرده بودند.

 

وی ادامه داد: ما در روند توسعه و پیشرفت قرار داریم و می خواهیم به آن چیزی که لازم داریم برسیم، در جام جهانی تجربه نقش تعیین کننده ای در کیفیت و نتایج تیم های ملی خواهد داشت.

 

کی روش در خاتمه گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک اردوی تدارکاتی و یک بازی دوستانه در دی ماه خواهیم داشت و طی آن به بازیکنان جوانتر فرصت بازی خواهد رسید تا آنها بتوانند به تجربه بازی‌های ملی خود بیفزایند.

 

کارلوس کی‌روش عصر دیروز به دعوت مسئولان باشگاه گسترش فولاد به تبریز آمد و صبح از امکانات این باشگاه دیدن کرد. وی پیش از ظهر امروز یکشنبه رودرروی خبرنگاران تبریزی قرار گرفت و پس از ۲۰ دقیقه پاسخگویی به سوالات خبرنگاران راهی دفتر مدیریت باشگاه شد. کی‌روش باپرواز ۱۴.۳۰ دقیقه امروز تبریز را به مقصد تهران ترک می کند.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------