وارثان مسی و رونالدو از نگاه آنچلوتی



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,مسی و رونالدو

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ از دو بازیکنی سخن به میان آورد که به زودی قدرت نخست فوتبال اروپا و جهان می شوند و جای مسی و کریستیانو رونالدو را خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سان: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نزدیک به یک دهه است که قدرت نخست فوتبال اروپا و جهان هستند و هیچ بازیکنی یارای رقابت با آنها را ندارد تا جایی که توپ طلا بین این دو بازیکن تقسیم می شود و به نظر می رسد که در سال 2016 هم این جایزه به یکی از این دو بازیکن خواهد رسید.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ از جایگزینان رونالدو و مسی سخن به میان آورد و از دو بازیکنی گفت که می توانند در آینده نزدیک جایگزین مسی و رونالدو شوند.

 

او گفت: از نظر من پائولو دیبالا و نیمار جایگزینان مسی و رونالدو خواهند شد. درباره دیبالا باید بگویم که او یک استعداد منحصر به فرد است. او می تواند در 10 سال آینده در یوونتوس بدرخشد و سرنوشت ساز ظاهر شود. این بازیکن را بسیار توانا میبینم.

 

سرمربی بایرن مونیخ ادامه داد: اما درباره نیمار هم باید بگویم که او می تواند جای مسی را در بارسلونا پر کند. آینده درخشانی در انتظار این بازیکن برزیلی است و به زودی توپ طلا را به دست خواهد آورد.

 

نیمار با وجود این که تنها 24 سال سن دارد اما توانسته با پیراهن تیم های مختلف در مجموع 227 گل به ثمر رساند. او با پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل در 73 بازی 49 گل به ثمر رسانده که این آمار خیره کننده ای برای او به شمار می آید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------