آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

وضعیت تیم ملی امید به یک معما تبدیل شده است



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,تیم ملی امید

حسین اخوت با بیان این‌که برنامه‌های تیم ملی امید هنوز مشخص نشده است درباره‌ی وضعیت کادر فنی این تیم، گفت: کادر فنی تیم هنوز مشخص نشده است و ما زمان را داریم از دست می‌دهیم.

 سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره شرایط تیم امید و زمان مشخص شدن کادر فنی این تیم، اظهار کرد: این‌که این موضوع به تعویق افتاده است احتمالا به دلیل مشکلات مالی یا عدم برنامه‌ریزی است. کادر فنی تیم ملی باید زودتر اعلام شود. همه جای دنیا همین طور است که با برنامه جلو می‌روند و وقتی جام جهانی یا المپیک به اتمام می‌رسد از فردای آن روز کار خود را دوباره آغاز می‌کنند، ولی ما همیشه به دلایل مختلف زمان را از دست می‌دهیم.

 

اخوت درباره‌ی برنامه‌های تیم ملی امید، تصریح کرد: تا الان اطلاعی به ما نداده‌اند، تنها اطلاعی که دارم این است که در ماه ژانویه مسابقات امیدهای آسیا برگزار می‌شود. تا آن مسابقات فاصله زیادی نمانده و تنها دو ماه فرصت داریم.

 

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران ادامه داد: این‌که ما در این مسابقات شرکت می‌کنیم یا نه هنوز مشخص نیست و این‌که کادر فنی شامل چه کسانی است و فدراسیون چه‌طور می‌خواهد تیم را جمع کند خودش یک معماست که جواب دادن به آن بر عهده بزرگان است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------