آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

سرمربی سوریه: محرومیت بازیکنان روی تیم ایران تاثیر ندارد/ ای کاش به هدف برسیم



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,تیم ملی فوتبال سوریه

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه روز جمعه گفت تیم ملی ایران دارای تعداد زیادی بازیکنان بزرگ است و محرومیت برخی بازیکنان براین تیم تاثیر نمی گذارد.

 به گزارش ایرنا، 'ایمن حکیم الظواهری' سرمربی تیم ملی سوریه به همراه بازیکنان تیمش هم اکنون در 'سرمبان' مرکز ایالت 'نگری سمبیلان' مالزی بسر می برد. ورزشگاه 'تانکو عبدالرحمان' محل بازی ایران و سوریه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در سرمبان مالزی است و بازیکنان تیم سوریه در حال تمرین در این شهر هستند.

 

خبرنگار از وی پرسید در محافل ورزشی سوریه در مورد محرومیت چندبازیکن ملی پوش ایران صحبت می شود و وی در پاسخ، گفت: تیم ملی ایران دارای تعداد زیادی بازیکن برجسته است که در اروپا یا لیگ قوی ایران بازی می کنند و می توانند جایگزین شوند.

 

وی گفت: از لحاظ تاریخی نیز تیم سوریه تنها یک بار در سال 1973 توانست تیم ایران را شکست دهد. تیم ایران تیمی قوی است و ما به آن احترام می گذاریم. ایران نخستین تیم آسیا و صاحب رتبه 27 جهان است.

 

سرمربی تیم ملی سوریه با اشاره به دیدار تدارکاتی چهارشنبه شب تیمش مقابل سنگاپور که با نتیجه دو بر صفر به سود سوریه پایان یافت، گفت که این دیدار پیش از بازی با ایران در همان ورزشگاه اصلی بازی ها برگزار شد و دیداری بسیار مهم بود.

 

وی گفت تیم سنگاپور به نسبت قبل بسیار پیچیده بود و تصمیم برای جلوگیری از ورود رسانه ها و مردم در این بازی بسیار طبیعی است. بازی در برابر سنگاپور برای ما به یقین بسیار مفید بود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد دادن بازوبند کاپیتانی تیم ملی به 'احمد صالح' با وجود بازگشت 'سنحاریب ملکی' به تیم ملی سوریه، گفت: 'احمد صالح' کاپیتان سخت کوشی است و عملکرد قوی در رهبری تیم دارد و از همه مهمتر تداوم حضور در تیم ملی است ... در پایان این مربی تیم است که کاپیتان را تعیین می کند.

 

'ایمن الظواهری' در پاسخ به این سئوال که آیا با از دست دادن نتیجه مقابل تیم ایران، سوریه همچنان امیدی برای رسیدن به جام جهانی روسیه دارد، گفت: بدیهی است نه. تفاوت بین دو تیم در گروه ما زیاد نیست... هر چند من فکر می کنم همه چیز در دور بعدی و دور هفتم روشن تر خواهد شد.

 

وی در مورد آسیب دیدگی بازیکنان تیمش برای رسیدن به بازی مقابل ایران، گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی بین بازیکنان وجود ندارد و هر فرد آماده است. بازی دوستانه برای آزمایش برخی از بازیکنان از جمله 'سنحاریب ملکی' بود که عملکرد عالی از خود نشان داد و مفید بود. همه بازیکنان در سلامت بوده و آماده برای مقابله با ایران باقی می مانند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در پاسخ به سوالی در مورد پیامش به مردم سوریه پیش از بازی مقابل ایران، گفت: ای کاش به هدف برسیم. تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ فوتبال آسیا شناخته شده است و ما نباید با احساسات صحبت کنیم.

 

وی گفت: من بار دیگر تکرار می کنم ما به تیم ملی ایران احترام می گذاریم، اما از آن ترس نداریم. ترسی که پیش از این میان بازیکنان ما وجود داشته محو شده و ما همه قدرت خود را برای به دست آوردن بهترین نتیجه برابر ایران می گذاریم.

 

وی خواستار حمایت مردم از تیم ملی فوتبال سوریه در این بازی شد.

 

بازی تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه ساعت 20 به وقت مالزی (15 و 30 دقیقه به وقت تهران) در ورزشگاه 'تانکو عبدالرحمان' (پاروی) ایالت 'نگری سمبیلان' برگزار می شود.

 

تیم ملی فوتبال ایران با 10 امتیاز از 4 بازی در صدر گروه خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و تیم های ازبکستان و کره جنوبی به ترتیب با 9 و 7 امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستاده اند، سوریه، قطر و چین نیز با 4، 3 و یک امتیاز تیم های چهارم تا ششم گروه اول هستند.

 

ملی پوشان ایران نیز پنجشنبه شب در بازی تدارکاتی در ورزشگاه 'شاه عالم' مرکز ایالت سلانگور مالزی به مصاف پاپواگینه نو رفتند و این تیم را با نتیجه 8 بر یک گلباران کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------