آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

افتخاری : استقلال باید دگرگون شود/ معلوم نیست در آسیا نتیجه بگیریم



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم باید دگرگون شود، گفت: از این به بعد هر بازیکنی بخواهد مدیر برنامه‌هایش را بفرستد، من با او صحبت نمی‌کنم و مستقیم با خود بازیکن گفتگو خواهم کرد!

 سید رضا افتخاری ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در خصوص شرایط حال حاضر استقلال گفت: وضعیت استقلال بسیار خوب است و روز به روز بهتر می‌شود. از روزی که من به باشگاه آمدم، استقلال هیچ باختی نداشته و توانسته در جام حذفی نتایج قابل قبولی کسب کند. اگر هواداران می‌خواهند که تیمشان آن نتایجی را بگیرد که مورد دلخواه آنان است، باید به کادر فنی اجازه دهند تا با آرامش کارشان را دنبال کنند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید به منصوریان فرصت بیشتری داد.ضمن اینکه باید آمادگی لازم را داشته باشیم زیرا قرار است حضوری پرقدرت در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشیم که در آنجا بازی کردن با لیگ داخلی بسیار متفاوت است. ما در چند بازی اخیر، با تفاضل گل کم حریفان را شکست دادیم. مطمئنا در آسیا حریفان سختی داریم و اگر بخواهیم شرایط بهتر از این باشد تیم باید دگرگون شود و از این که هست بهتر شود. شاید این تاکتیک و روش استقلال در داخل جواب بدهد ولی معلوم نیست با این شرایط در آسیا مقابل تیم های حرفه ای و عربی نتیجه بگیریم. منصوریان هم در این فکر هست که با تمرینات مداوم و سخت و روزانه تیمش را آماده می کند.

 

وی تأکید کرد: خوشبختانه بازیکنان استقلال از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند و شما دیدید که ما در آخرین دیدار جام حذفی‌مان با اینکه چهار روز قبل هم در لیگ بازی کرده بودیم، بازیکنان ما توانستند ۱۲۰ دقیقه بازی کنند بدون اینکه احساس خستگی داشته باشند. 

 

افتخاری در خصوص وضعیت ووریا غفوری نیز گفت: متأسفانه این بازیکن به دلیل مصدومیت و جراحی حالاحالاها نمی‌تواند کنار ما باشد، اما هواداران مطمئن باشند استقلال آنقدر بازیکن دارد که نبود غفوری احساس نخواهد شد. ما الان جوانانی در تیم داریم که تشنه بازی کردن هستند و لحظه‌شماری می‌کنند تا منصوریان اجازه بدهد آنها وارد زمین شوند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الان بازیکنانی داریم که البته نمی‌خواهم اسم ببرم اما در بازی‌های اخیر استقلال اگرچه کم بازی کردند اما بسیار عملکرد خوبی داشتند و مطمئناً در آینده می‌توانند برای استقلال مفید واقع شوند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد: همین مسئله باعث شده که استقلال شرایطش روز به روز بهتر شود و ما شاهد رشد و شکوفایی استقلال در لیگ باشیم. باشگاه استقلال هم به ثبات رسیده است و بازیکنان هم نگرانی‌های گذشته را ندارند. خوشبختانه روز گذشته هم ما ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را به آنان پرداخت کرده‌ایم. این کارهایی که می کنیم باعث شده تا روحیه تیم افزایش پیدا کرده و ما هم تا آنجا که بتوانیم تلاش می‌کنیم تا مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. تا الان توانسته ایم درآمد زایی کنیم. هر کجا هم نتوانستیم درآمدزایی کنیم، من با بازیکنان صحبت می‌کنم زیرا ما یک خانواده هستیم و اگر مشکلی هم پیش بیاید، آن را در یک خانواده حل و فصل می‌کنیم، بدون اینکه به تیم آسیب برسد.

 

افتخاری در ادامه گفت: من یکبار به رختکن رفتم و به بازیکنان گفتم که با شما رو راست هستم و هر اتفاقی هم که بیفتد با شما صحبت خواهم کرد. به بازیکنان گفتم که به تیم  شوک وارد نمی‌کنم و اگر شوکی هم وارد کنم، در جهت تقویت تیم خواهد بود، نه چیز دیگری.

 

وی ادامه داد: من آنقدر در این سال‌ها تیم‌داری کرده‌ام که یاد گرفته‌ام چه کار مثبتی برای تیمم انجام دهم و نگذارم تیم وارد حاشیه شود. استقلال دو کار اساسی پیش‌رو دارد؛ یکی بحث زیرساخت‌های باشگاه است و دیگری پرداخت مطالبات به طلبکاران است که می‌تواند ثبات مدیریتی را به وجود بیاورد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: ما منتظر هستیم با توجه به حضور تازه وزیر ورزش در وزارتخانه پس از مدتی که ایشان اشراف کامل به مسائل را پیدا کردند، در خصوص استقلال تصمیم بگیرند. اگر قرار شد ما در استقلال بمانیم که با تمام وجود کار خواهیم کرد و اگر رفتیم مطمئناً برای موفقیت استقلال دعا خواهیم کرد.

 

افتخاری تأکید کرد: اگر ماندنی شدم، برنامه‌های خود را به وزیر ارائه خواهم داد و این برنامه‌ها اجرایی خواهد شد. من کار اصلی‌ام را هنوز شروع نکرده‌ام. کار اصلی من بعد از این خواهد بود. نمی‌خواهم بگویم که چه کار می‌خواهم انجام دهم. مطمئناً از زمانی که قرار شد در باشگاه بمانم، برنامه‌هایم را اعلام خواهم کرد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که حسن زمانی عضو هیأت مدیره گفته است تا ۱۰ روز آینده جانشین مرحوم پورحیدری در هیأت مدیره مشخص خواهد شد، گفت: من با وزیر در این خصوص صحبت کرده‌ام. وزیر به من پیشنهاد داد اجازه بدهید در دو یا سه هفته آینده  با تدبیر در این خصوص تصمیم بگیرد. من هم از تصمیمشان استقبال کردم و فعلاً با همین ترکیب کارمان را ادامه خواهیم داد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: خوشبختانه زمانی که سلطانی فر قائم مقام تربیت‌بدنی بود، من دبیرکل فدراسیون فوتبال بودم و با هم کار کردیم، مسافرت و جلسه داشتیم،.ایشان آشنایی‌ اش از ورزش خوب است، شناخت کاملی از ورزش دارد و ارتباطش با ورزش قطع نشده. با اینکه سلطانی فر مسئولیتی هم نداشته اما شناخت کافی از ورزش را دارد و خیلی طول نخواهید کشید که نفراتش را شناسایی کند. به نظر من صحبت ایشان بسیار خوب بود که گفت باید با تدبیر کارش را انجام دهد زیرا در ورزش مستقیم با مردم در ارتباط است و هر تصمیم درستی گرفته نشود، بلافاصله در تمام سایت‌ها انعکاس پیدا می‌کند و این انعکاس هم می‌تواند مثبت و هم منفی باشد؛ بنابراین به نظر من هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید به نفع ورزش باشد.

 

افتخاری خاطرنشان کرد: افرادی که در ورزش بودند را همه می‌شناسند و از سوابقشان اطلاع دارند. خیلی سخت نیست که بخواهد کسی را انتخاب کند. من فکر می‌کنم در این خصوص مشکلی نباشد و فرقی نمی‌کند هر کسی می‌آید، باید کمک کند که باشگاه راهش را ادامه دهد زیرا این تیم هوادار زیادی دارد و در این مدتی که من همراه تیم بودم، این را به خوبی درک کردم و دیدم که مردم خواسته‌های زیادی دارند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منصوریان لیست ورودی و خروجی را برای نیم فصل داده است؟ گفت: هنوز سرمربی استقلال لیستی به من نداده است.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت بازگشت شهباززاده به استقلال تصریح کرد: هیچ مذاکره‌ای تا به این لحظه من با شهباززاده نداشتم و تنها او را در مراسم ختم مرحوم پورحیدری دیدم. در این خصوص اصلاً با او صحبت نکردم، اما همکاران من در باشگاه با او صحبت کردند. این بازیکن هنوز بلاتکلیف است و اگر می‌خواهد به استقلال بازگردد باید مشکلش را با تیم آلانیا اسپور حل و بعد با ما مذاکره کند.

 

افتخاری تأکید کرد: ما به شهباززاده نیاز داریم، او بازیکن خوبی است و فکر می‌کنم در استقلال می‌تواند کنار کاوه رضایی زوج خوبی را تشکیل دهد و برای استقلال گلزنی کند.

 

وی در خصوص جدایی کاوه رضایی از جمع آبی‌پوشان و پیوستن به یک تیم چینی گفت: من چنین چیزی را از زبان کاوه نشنیده‌ام و تنها مدیر برنامه‌هایش چنین صحبتی را کرده است. یکی از معضلاتی که متأسفانه گریبان فوتبال ما را گرفته است، همین واسطه‌ها هستند که باعث می‌شوند هم بازیکن آسیب ببیند و هم باشگاه. بازیکنان آنقدر باهوش و بزرگ هستند که بتوانند برای خود تصمیم گرفته و نیاز به مدیر برنامه نداشته باشند و راحت در مقابل مدیران بنشینند و حرفشان را بزنند. من به صراحت اعلام می‌کنم از این  به بعد هر بازیکنی بخواهد مدیر برنامه‌هایش را بفرستد، من با او صحبت نمی‌کنم و تنها مستقیم با خود بازیکن گفتگو خواهم کرد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------