عکس: پسرهای "زلاتان" خواب را به فوتبال ترجیح می دهند



اخبار ورزشی - پسرهای "زلاتان" خواب را به فوتبال ترجیح می دهند

همه نگاه ها را معطوف به خود کرده بود ایبراهیموویچ بود؛ البته نه زلاتان! دو پسر زلاتان در این دیدار از جایگاه ویژه قرار بود بازی را در کنار پدر تماشا کنند که هیچ کدام چندان تمایلی به این بازی نداشتند؛

در آستانه دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر نگاه ها در دیدارهای روز سه شنبه معطوف به بازی تیم های چلسی و پاری سن ژرمن است؛ جایی که در دیدار رفت تیم پاریسی موفق شده با نتیجه قابل توجه 3 بر یک به برتری برسد.

با این حال شاگردان مورینیو در این دیدار می توانند به برتری امید بیشتری داشته باشند چون زلاتان ایبراهیموویچ ستاره تیم پاری سن ژرمن مصدوم است و 4 هفته از میادین دور خواهد بود. در واقع همین مورد هم فرصتی دست داد تا زلاتان در دیدار تیمش برابر رنس در لیگ یک فرانسه از جایگاه ویژه بازی تیمش را تماشا کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پسرهای  زلاتان


بازی ای که اگر چه با برتری سه بر صفر پاریسی ها رقم خورد ولی باز هم ستاره ای که همه نگاه ها را معطوف به خود کرده بود ایبراهیموویچ بود؛ البته نه زلاتان! دو پسر زلاتان در این دیدار از جایگاه ویژه قرار بود بازی را در کنار پدر تماشا کنند که هیچ کدام چندان تمایلی به این بازی نداشتند؛ یکی خواب را به فوتبال و دیگری هم تبلتش را به این بازی ترجیح داد!

تصویری که کارگردان تلویزیونی بیش از بازی به نمایش گذاشت این بود که ماکسیمیلیان هفت ساله و وینست 5 ساله علاقه ای به بازی ای که پدر در آن نقشی نداشته باشد ندارند. ماکسیمیلیان ترجیح داده بود روی صندلی بخوابد و وینست هم از ابتدا تا انتهای دیدار با تبلتش مشغول انجام بازی کامپیوتری بود.
اخبار ورزشی - تدبیر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------