آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اعتراض فدراسیون ایران به رای فیفا/ تلاش برای تغییر زمان یک بازی



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی,فدراسیون ایران

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از شکایت این فدراسیون به خاطر رای دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی خبر داد.

 به گزارش مهر، علی کفاشیان در پایان نشست امروز شنبه اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک بدون هیچ اظهارنظری در مورد مصوبات این نشست گفت: به اعضای هیأت اجرایی گفته‌اند در مورد نتایج نشست‌ها حرفی نزنید تا مبادا صحبت‌های مختلفی در مورد موضوعات مطرح شود. طبق قرار، آقای شهنازی یا هاشمی باید در مورد موضوعات مطرح شده و نتایج آن اظهارنظر کنند.

 

وی در ادامه و در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا جریمه ۵۰ هزار یورویی که از سوی فیفا و به خاطر عزاداری‌ها در حاشیه دیدار ایران و کره جنوبی در نظر گرفته شد، پرداخت شده است یا خیر؟ گفت: نسبت به این موضوع و جریمه لحاظ شده به صورت رسمی به فیفا اعتراض کرده‌ایم. در اعتراض خود تأکید کرده‌ایم که اقدامات صورت گرفته توسط تماشاگرانمان بر اساس عقاید مذهبی و فرهنگی آنها بوده و هیچ منافاتی هم با اساسنامه نداشته است؛ هنوز جریمه لحاظ شده را پرداخت نکرده‌ایم تا ببینیم نتیجه اعتراضمان به کجا می‌رسد.

 

کفاشیان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا در رابطه با دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان که طبق قرعه‌کشی شب نوزدهم رمضان سال آینده برگزار می‌شود و برای تغییر زمان این بازی اقدامی صورت گرفته است یا نه؟ خاطرنشان کرد: تغییر زمان این بازی را هم به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم. مکاتباتی را با فیفا داشته‌ایم که در صورت امکان، زمان بازی را کمی جلوتر بیندازند تا با مشکلات دیدار اخیر مقابل کره‌جنوبی مواجه نشویم. البته این را هم بگویم زمان دیدارها بر اساس برنامه قرعه‌کشی مشخص می‌شود و برای تغییر آن باید تفاهم و توافق تیم کشور مقابل را هم لحاظ کرد.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه و در رابطه با اینکه گفته می‌شود زمان دیدارهای تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی در دوره ریاست وی اعلام شده و همان زمان باید اقدامات لازم برای تغییرات آنها انجام می‌شد، گفت: ما همان زمان نسبت به این موضوع و تغییر زمان دیدارهایی که با مناسبت‌هایی مثل تاسوعا و شب نوزدهم رمضان تداخل داشت، اقدام کرده بودیم. حتی خیلی قبل‌تر از آن گفته بودیم که نمی‌توانیم در برخی از ایام میزبان مسابقات باشیم. اما به هر حال آنها هم روال کاری خود را دارند و بر اساس همان برنامه‌ها را اجرا می‌کنند؛ کما اینکه در تقویم میلادی، یک روز مقدس است که خیلی از کشورها نمی‌توانند در آن روز بازی داشته باشند اما فیفا روی انجام بازی در این روز هم تأکید داشت و طبق برنامه هم دیدارهای این روز انجام شد.

 

کفاشیان همچنین در رابطه با رأی اخیر اعلام شده در رابطه با محرومیت برخی بازیکنان ایران و اینکه محرومیت مربی مانند جواد نکونام سه بازی تعلیقی و سه بازی قطعی عنوان شده در حالی که سایت فدراسیون در این رابطه فقط به سه بازی تعلیقی اشاره کرده است، خاطرنشان کرد: در مورد محرومیت‌ها نیز اعتراضات خود را مطرح کرده و پیگیر نتیجه گرفتن از آن هستیم. باید مدارک و مستندات لازم را ارائه دهیم. این موضوع را تا آنجا پیگیری خواهیم کرد که بتوانیم در رابطه با بازیکنانمان احقاق حق کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه دیدار تیم ملی مقابل سوریه به مراتب از کره جنوبی و ازبکستان مهمتر است، گفت: به خاطر دارم یک دیدار برابر لبنان را دستکم گرفتیم و همین مسئله در کنار مصدومیتی که بازیکنان دچار آن شده بودند باعث شد نتیجه آن بازی را واگذار کنیم، شکست در آن بازی، ما را چند مرحله عقب انداخت و نتایج دیگر دیدارها را به مراتب برایمان حساس‌تر و مهمتر کرد. بر این اساس ملی‌پوشان باید دیدار برابر سوریه را مهم شمرده و از حساسیت آن چشم‌پوشی نکنند. اگر این بازی را ببریم برای دیدارهای آینده به مراتب کارمان راحت‌تر خواهد بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------