کاوه می‌تواند یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون بگیرد/ تصمیم جدید استقلال



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,باشگاه استقلال

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: با فوتبالیست قرارداد بستن کار ساده‌ای نیست. به خصوص در تیم بزرگی مثل استقلال. این کار سختی‌های خاص خودش را دارد و انرژی فراوانی می‌طلبد.

 محسن بزرگی در گفتگو با  مهر در خصوص قرارداد بازیکنان استقلال در این فصل و بندهای ویژه‌ای که در قرارداد بازیکنان دیده شده بود اظهار داشت: مشکلی که سر رفتن کاوه رضایی ایجاد شد باعث شد تا قرارداد این بازیکن بار دیگر بررسی شود. در این قرارداد که توسط آقای توفیقی بسته شده بود یکسری بندهای ویژه‌ای در نظر گرفته شده بود که این بازیکن در صورت رسیدن به یکسری شرایط در طول فصل مبلغی به مبلغ پایه قراردادش که حدود یک میلیارد بود اضافه می‌شد.

 

وی ادامه داد: من کاری به سهل الوصول یا صعب الوصول بودن این شرایط ندارم. اما همینقدر باید بگویم که طبق قرارداد اگر کاوه رضایی بتواند آن شرایط را برای خودش ایجاد کند، آن موارد ویژه شامل حالش شده و باشگاه مکلف به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان می‌باشد.

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال ادامه داد: یکی از رسانه ها در تنظیم مصاحبه من اشاره به دلخوری بنده از آقای توفیقی کرده بودند که این موضوع تنها برداشت آن رسانه محترم از احساس بنده بوده و نه نقل قول از من. من دلخوری از آقای توفیقی ندارم. ایشان هم در باشگاه استقلال زحمات خاص خودشان را می‌کشند و تلاش های زیادی انجام می‌دهند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: عقد قرارداد با فوتبالیست از کارهای بسیار سخت است و انرژی فراوانی هم می‌برد. فوت و فن خاص خودش را هم دارد و هر دوستی که مقابل فوتبالیست‌ها برای عقد قرارداد بنشیند برای آنکه فوتبالیست را در یک مقطع کوتاه راضی کند باید ترفندهای خاص خودش را به کار گیرد. البته این قرارادها باید از منظور حقوقی هم مورد بررسی قرار می‌گرفت که متاسفانه حالا یا به دلیل کمبود وقت و یا به هر دلیل دیگری این اتفاق در هنگام عقد قرارداد با بازیکنان استقلال نیفتاد. اما بر اساس مصوبه هیات مدیره، از این به بعد همه قراردادهای باشگاه استقلال که قرارداد بازیکنان هم شامل آن می شود باید قبل از نهایی شدن و به امضا رسیدن مورد بررسی حقوقی هم قرار گیرد.

 

بزرگی در این خصوص که آیا واقعا ۱۰ بازیکن استقلال قراردادهای مشروط بسته اند یا خیر گفت: چون من قراردادها را ندیدم نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم. اما با دستور کاری که صادر شده به زودی همه قراردادها مورد بررسی حقوقی قرار خواهد گرفت و آن زمان من می توانم آماری و با سندیت پاسخ این سئوال را بدهم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------