آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

یاوری: کی‌روش با حرکات خاصش باعث تلاش بازیکنان تا دقایق آخر می‌شود/ او ریزه‌کاری‌ها را به خوبی بلد است



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , یاوری

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است کی‌روش باید روی مسائل فرهنگی بازیکنان هم کار کند.

 محمود یاوری در گفت‌وگو با ایلنا در مورد بازی تیم ملی مقابل سوریه گفت: تیم ملی ما همیشه کار سختی مقابل تیم‌های عربی داشته است. برخی از سختی کار به مسائل سیاسی مربوط می‌شود و برخی به مسائلی که درون زمین اتفاق می‌افتد. نباید فراموش کنیم که همین تیم ملی سوریه دو سال پیش با ایران بازی داشت که بازی خوبی انجام داد و هافبک‌شان یک گل خوب هم به ایران زد.

 

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مورد غیبت نکونام و برخی از بازیکنان در این بازی گفت: ما لیگ پویایی داشتیم و جوان‌های خوبی به تیم اضافه شده‌اند. دست کی‌‌روش برای انتخاب بازیکن باز است. معتقدم کی‌روش باید روی مسئله فرهنگی هم کار کند. جواد نکونام را یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران می‌دانم اما او در بازی با قطر نباید به سمت نیمکت‌ها می‌رفت.

 

وی ادامه داد: هنر کی‌روش این است که انسجام و اتحاد خوبی در میان بازیکنان به وجود آورده است. انسجام اخلاقی هم باید وجود داشته باشد و زمانی که تیم تحت فشار است بازیکنان باید کنترل شوند. ما به امید خدا سوریه را می‌بریم. باید ببریم. احتمال برد ما مقابل سوریه 60 درصد است. برای این می‌گویم 60 درصد چون در ایران بازی نمی‌کنیم. اگر در ایران بازی می‌کردیم با حضور هواداران‌مان قطعا احتمال بیشتری برای برد وجود داشت.

 

یاوری گفت: تیم ملی ایران از لحاظ فوتبالی برتر از سوریه است. کی‌روش کارش خیلی خوب بلد است و ریزه‌کاری‌ها را به خوبی انجام می‌دهد. زمانی که تیم تحت فشار است با حرکات خاص خودش  باعث می‌شود بازیکنان تا دقایق پایانی تلاش کنند. مثل بازی با قطر که کتش را از تنش درآورد و کنار زمین ایستاد.

 

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مورد شانس صعود تیم ملی به جام‌جهانی گفت:‌ شانس تیم ملی برای صعود به جام‌جهانی زیاد است. اما نباید تیم‌های دیگر را دست کم بگیریم. کره‌جنوبی و ازبکستان تیم‌های خطرناکی هستند. باید بازی‌های دور رفت را ببریم و امتیازهایش را ذخیره کنیم تا در بازی‌های خارج از خانه‌ای که در دور برگشت داریم با مشکل مواجه نشویم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------