آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

سلطانی‌فر: به زودی قانون وزارت ورزش و جوانان در هیات دولت طرح خواهد شد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد قانون وزارت ورزش و جوانان به زودی در هیات دولت مطرح می شود.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان عصر (شنبه) با حضور مسعود سلطانی فر برگزار شد.

 

در این جلسه وزیر ورزش با تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون برای مدیران این وزارتخانه گفت: قانون اهداف، اختیارات و وظایف وزارت ورزش و جوانان بعد از تایید کمیسیون اجتماعی دولت به زودی در هیات دولت طرح خواهد شد.

 

سلطانی فر با اشاره به نام گذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: ضرورت عمل به فرمایشات رهبری بر همگان روشن است و وظیفه تمام مدیران رعایت و حفظ بیت المال است.

 

وی با اشاره به همایش متعددی که در سطح ورزش و جوانان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برگزاری این همایش باید مطابق آیین نامه باشد و از برگزاری همایش غیر ضروری خودداری شود.

 

وزیر ورزش وجوانان با اعلام تشکیل اتاق فکر در بخش های مختلف وزارتخانه هدف آن را مشارکت بیشتر و بهتر نخبگان، پیشکسوتان و صاحب نظران اعلام کرد و افزود : این رفتار و عملکرد صحت کار ما را بالا می برد و حضور دانشگاهیان، قهرمانان، پیشکسوتان و افراد در بخشهای مختلف ورزش و جوانان، کمک و همراه من و سایر مدیران وزارت ورزش و جوانان است.

 

سلطانی فر همچنین از مجموعه معاونان و مدیران ورزش خواست در استانها و مناطق محروم حضور بیشتری داشته باشند و گزارش‌های ارزیابی آنها از عملکرد مدیران استانی در اختیار وی  قرار گیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------