آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بلاتکلیفی بازیکنی که سه تیم دنبالش هستند



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سازمان لیگ

سازمان لیگ اعلام کرد قرارداد سروش رفیعی با فولاد داخلی بوده و این قرارداد در هیات فوتبال خوزستان و سازمان لیگ ثبت نشده است. این درحالی است که چند تیم خواهان این بازیکن هستند.

به گزارش مهر، لیگ برتر هنوز به هفته یازدهم نرسیده است که از چند هفته پیش سروش رفیعی بازیکن سرباز تیم تراکتورسازی تبریز در کانون توجه نقل و انتقالات نیم فصل قرار گرفته است. از یک سو دوران خدمت این بازیکن در تراکتورسازی به اتمام رسیده و این باشگاه خواهان ادامه حضور رفیعی شده است و از سوی دیگر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن رفیعی شده‌اند.

 

این اتفاقات واکنش باشگاه فولاد خوزستان را در پی داشت. علیرضا اژدری زاده اعلام کرد که رفیعی با فولاد دو فصل و نیم قرارداد دارد و این بازیکن حالا با اتمام دوران خدمتش، باید به فولاد برگردد. اژدری زاده از ارائه مدارک قرارداد به سازمان لیگ و بررسی این موضوع در کمیته انضباطی خبر داد و تاکید کرد که هیچ شک و شبهه ای در مدارک قرارداد رفیعی با فولاد وجود ندارد.

 

این در حالی است که سازمان لیگ ادعای دیگری را مطرح کرده است. مصطفی شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت سروش رفیعی و ادعای باشگاه فولاد گفت: قراردادی که باشگاه فولاد برای ما ارسال کرده و در آن مدعی شده رفیعی بازیکن فولاد است، یک قرارداد داخلی است.

 

وی افزود: این قرارداد بین رفیعی و باشگاه امضا شده است ولی نه در هیات فوتبال استان خوزستان و نه در سازمان لیگ ثبت نشده است. ما از کم و کیف این قرارداد خبر نداریم. برای همین تمام مدارک را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم تا این کمیته برای آن تصمیم بگیرد. هر موقع صحت و سقم این قرارداد در کمیته انضباطی تایید شود، می توان درباره آن نظر داد.

 

حالا با موضوعی که سازمان لیگ اعلام کرده، قرارداد سروش رفیعی با باشگاه فولاد وارد مرحله جدیدی شده است. در صورتی که قرارداد رفیعی با فولاد اعتبار نداشته باشد، این بازیکن می‌تواند آزادانه در نیم فصل به هر تیمی که می‌خواهد برود. در صورتی هم که کمیته انضباطی به نفع فولاد رای بدهد، این بازیکن باید قید حضور در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس را بزند و در نیم فصل راهی خوزستان شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------