آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

پاسخ "سلطانی‌فر" به چالش محدودیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سلطانی‌فر

وزیر ورزش و امور جوانان از پررنگ‌تر شدن حضور زنان در برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی امور ورزشی کشور خبر داد.

 به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به پرسشی درباره اینکه به عنوان وزیر جدید ورزش آیا قرار است چالش محدودیت حضور زنان در فعالیت‌ها و محیط‌های ورزشی را رفع کنید یا سیاست‌های پیشین کماکان ادامه خواهد داشت؟ گفت: ان‌شاءالله بنا داریم شرایطی را فراهم کنیم تا از ظرفیت خانم‌ها در مسائل مدیریتی، برنامه‌ریزی و سازماندهی خیلی گسترده‌تر از گذشته استفاده شود و حضور آن‌ها را در فدراسیون‌های ورزشی پررنگ‌تر کنیم.

 

وزیر ورزش و جوانان سوال مربوط به چالش ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها را بدون پاسخ گذاشت و در جواب به سوال‌های مکرر سایر خبرنگاران، اظهار کرد:‌ من نظرم را در این‌باره اعلام کردم.

 

مسعود سلطانی‌فر که پیش از این ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به عهده داشت، 11 آبان‌ماه با ۱۹۳ رای موافق، وزیر ورزش و امورجوانان شد.

  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------