وحید هاشمیان: جای سردار بودم به لیورپول می‌رفتم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,هاشمیان

هاشمیان گفت: نمی‌دانم روستف تا چه اندازه می‌تواند باعث پیشرفت آزمون بشود. طبیعتا کسی نمی‌تواند لیگ روسیه را با لیگ‌های آلمان، انگلیس یا ایتالیا و اسپانیا مقایسه کند.

  مهاجم اسبق تیم ملی گفت: اگر من جای سردار آزمون بودم، طبق همان اصل معروف که هر فوتبالیستی دوست دارد، پیشرفت کند به لیورپول می‌رفتم.

 

  وحید هاشمیان در گفت‌وگو با مشرق به سردار آزمون توصیه کرد، به لیگ برتر انگلیس برود و پیراهن آنفیلدی‌ها را بپوشد.

 

گزیده‌ای از این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

 

- نمی‌دانم روستف تا چه اندازه می‌تواند باعث پیشرفت آزمون بشود. طبیعتا کسی نمی‌تواند لیگ روسیه را با لیگ‌های آلمان، انگلیس یا ایتالیا و اسپانیا مقایسه کند.

 

- سردار آزمون در حال حاضر در مرز ۲۱ و ۲۲ سالگی است و آن دوره و زمانه گذشته که بازیکن باید به مرز ۲۸ سالگی می‌رسید تا به او بگویند بازیکن پخته.

 

- به نظر من هر کس در زندگی‌اش باید گاهی ریسک کند؛ گر چه این را نمی‌توان خیلی ریسک نامید.

 

- به نظر من اگر این پیشنهاد برای آزمون بیاید باید آن را بپذیرد، چون می‌تواند امسال برای روستف بازی کند و برای سال بعد راهی لیورپول شود. البته اگر گفته شده او را برای نیم‌فصل می‌خواهد وضعیت کمی متفاوت می‌شود.

 

- این که گفته شده لیورپول آزمون را می‌خواهد برایم جالب است.

 

- لیورپول که در انگلیس تیم اول جدول است و ۳۰ گل زده دارد و با تفاضل گل ۱۶+ جزو بهترین خط حمله های لیگ برتر است.

 

- اگر چنین پیشنهادی بیاید، ضرر ندارد که آدم یک بار برود و در یک تیم بزرگ این سعی را بکند. این جواب ساده‌ای نیست که بگویم خوب است یا بد ولی اگر من بودم می‌رفتم.

 

- روستف سقفش این است که امسال آمده چمپیونز لیگ و در حدی است که بیاید بازی‌های آبرومندانه‌ای انجام بدهد و حذف شود.

 

- آلمانی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید: «کاسبی روز.» این به معنی آن است که هر روز در فوتبال یک اتفاق می‌افتد. یک روز خیلی شما را می‌خواهند و یک روز یک بازیکن را نمی‌خواهند و به این دلیل نمی‌توان گفت که فلان فوتبالیست از الان یک آینده خوب دارد یا بد ولی به نظر من آرزوی هر بازیکنی رفتن به تیم های بالاتر است البته با احتیاط.

 

- سردار آزمون جا دارد تا باز هم یاد بگیرد و من آینده بسیار خوبی را برایش پیش‌بینی می‌کنم. او باید بداند که فوتبال هر لحظه تغییر می‌کند و زندگی سالم و تمرینات مناسب کلید موفقیت است و نباید هیچ زمان مغرور شود.

 

- یکی از دلایل این که در سال‌های اخیر لیگ‌های معتبر شاید کمتر از ایران مهاجم گرفته‌اند، دلایل اقتصادی است.

 

- در گذشته در اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و آلمان بازیکن داشتیم ولی الان بازیکنی نداریم که در آلمان، اسپانیا، ایتالیا و انگلیس توپ بزند. این یعنی فوتبال ما مدتی خالی از ستاره بوده ولی حالا که دوباره خبر می‌رسد یکی از بازیکنان‌مان از این لیگ‌ها پیشنهاد دارند، می‌تواند خبر خوبی برای فوتبالمان باشد که نویدبخش پیشرفتش است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------