گزارشی کامل از جنجال های اردوی پرسپولیس پیش از دیدار راه آهن/ متهم شدن علی دایی



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

 
اخبار ورزشی - گزارشی کامل از جنجال های اردوی پرسپولیس پیش از دیدار راه آهن

وقتي سرخپوشان متوجه بدقولي دوباره وزارت و شرط عجيب آنها مبني بر بخشش 50 درصد از مبلغ قراردادها شدند حسابي از کوره در رفته و تصميم گرفتند همه با هم مصاحبه کنند.

به گزارش جام نیوز، جو جالبي در اردوي پرسپوليسي‌ها حکمفرما بود. هر چند علي دايي به تعدادي از بزرگترهاي تيم‌ مأموريت داده بود براي بازي با راه‌آهن جو اردو را آرام کنند و اجازه مصاحبه به بازيکنان ندهند اما آنها در يک حرکت جمعي مصاحبه کردند و عليه وزارت ورزش حرف زدند.

البته بازيکنان مي‌گفتند دايي به ما نگفت عليه وزارت ورزش مصاحبه نکنيم بنابراين ما تصميم گرفتيم يک سري از واقعيات را براي مردم توضيح دهيم تا آنها ما را متهم به کم‌کاري نکنند.
 
مصاحبه دسته‌جمعي بازيکنان در حالي رخ داد که پرسپوليس بايد در يک بازي صددرصد حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف راه‌آهن مي‌رفت اما هدف ياران دايي از چنين صحبت‌هايي اين بود که در صورت شکست حداقل بهانه خوبي براي توجيه داشته باشند.

 جرقه اول را در اين بين مهرداد پولادي زد. هرچند بازيکنان قصد آرام کردن دوست‌شان را داشتند اما بدقولي دوباره وزارت ورزش باعث شد تا همه زير قول‌شان زده و عليه وزارت مصاحبه کنند.
 
* اجازه مصاحبه‌ها را چه کسي صادر کرد؟
در حين تمرين روز شنبه از طريق سرپرست پرسپوليس پيغام رسيد. وزارت ورزش قول داده مبلغ دو ميليارد پول به حساب اين تيم واريز کند تا مقداري از مشکل سرخ‌ها حل و فصل شود.
 
البته بازيکنان از طريق رسانه‌ها نيز از موضوع فوق باخبر شده بودند اما وقتي آنها متوجه بدقولي دوباره وزارت و شرط عجيب آنها مبني بر بخشش 50 درصد از مبلغ قراردادها شدند حسابي از کوره در رفته و تصميم گرفتند همه با هم مصاحبه کنند. البته اجازه اين مصاحبه‌ها را يک بازيکن ملي‌پوش تيم صادر کرد.

همچنين بزرگترهاي تيم از طريق اس‌ام اس و تماس تلفني از بازيکنان خواستند با تأييد صحبت‌هاي آنها مصاحبه کرده تا هواداران از تمام اتفاقات باخبر شوند.

 * عصباني‌تر از بقيه
بعد از اينکه بازيکنان به هتل آزادي رسيدند در خصوص اتفاقات اخير و مصاحبه‌هاي تندشان جلسه برگزار کردند. آنها در لابي هتل دور يکديگر جمع شدند. يکي از بازيکنان قديمي که اول فصل پيشنهاد خوبي از تيم ديگري داشت، عصباني‌تر از بقيه بود.

او گفت: «چقدر به شما گفتم اعتصابتان را نشکنيد اما کسي حرف مرا گوش نکرد و الان وضعيت به اينجا رسيده که فقط يک بازي تا پايان ليگ باقي مانده و ديگر کسي نيست به فريادمان برسد. شک نکنيد در اين مدت هم اتفاق خاصي نخواهد افتاد. دو ميليارد که هيچ هزار توماني هم به دستمان نخواهد رسيد.»

سيدجلال حسيني بعد از صحبت‌هاي اين بازيکن خطاب به او گفت: «راست مي‌گوييد باز هم اعتصاب کنيم؟! فکر مي‌کنيد اين راه‌حل عاقلانه‌اي است؟ اگر قرار بود اين کار را کنيم بايد مدت‌ها پيش دست به اين کار مي‌زديم نه الان که فقط دو بازي باقي مانده و الان اگر ما بخواهيم تحريم کنيم شک نکنيد هواداران بي‌خيالمان نخواهند شد. ضمنا اگر بخواهيم اعتصاب کنيم فقط خودمان را کوچک مي‌کنيم پس صحبت اعتصاب و تحريم نکنيد.»

هرچند بسياري از بازيکنان موافق صحبت‌هاي سيدجلال بودند اما بعضي‌هاي ديگر همچنان موافق تحريم بودند به خصوص برخي از بازيکنان تازه‌وارد. آنها مي‌گفتند نبايد در چنين شرايطي که کسي دلش براي ما نمي‌سوزد خودمان را به آب و آتش بزنيم و ما بيشتر از هر کسي بايد دلمان براي خودمان بسوزد.

 * اعتراض پولادي و ماهيني
بعد از اين صحبت‌ها بازيکنان بحث را به ماشين‌هاي بي‌سند و دريافتي‌هايشان کشيدند. پولادي مي‌گفت: «من تاکنون يک قران هم نگرفتم به جرم اينکه مصدوم بودم.»

حسين ماهيني هم گفت: «من زير 30 درصد پول گرفتم و اينکه مي‌گويند ماهيني 40 درصد مبلغ قراردادش را گرفته اصلا واقعيت ندارد. فکر مي‌کنم من از همه شما کمتر دريافتي داشتم. اگر بعضي دوستانم نبودند آن وقت الان بايد در چادر مي‌خوابيدم چرا که اجاره خانه‌ام عقب افتاده بود.»

پيام صادقيان و محسن بنگر هم از مطالبات‌شان گفتند و اعلام کردند با اين همه بدهي اصلا تمرکز نداريم و معلوم نيست چطور مي‌خواهيم به ميدان برويم.

اما سيدجلال حسيني و محمدرضا خلعتبري با زدن صحبت‌هاي منطقي دوستانشان را آرام کردند و در حالي که در ابتداي جلسه همه از اعتصاب و عدم حضور در بازي آخر صحبت مي‌کردند ناگهان ورق برگشت و بازيکنان تصميم گرفتند حتي مقابل استقلال صنعتي نيز به ميدان بروند.

 * دايي هم بود
اما علي دايي يک شب پراسترس را سپري کرد در حالي که سرمربي سرخپوشان عزمش را براي پيروزي مقابل راه‌آهن جزم کرده بود بدقولي و شروط عجيب و غريب وزارت ورزش او را نيز مانند بقيه ناراحت و عصبي کرده بود.

 علي دايي هم براي لحظاتي براي شاگردانش حرف زد و گفت: «مي‌دانم چه حال و روزي داريد؟! من هم پشت شما هستم و حتم بدانيد از اين اتفاقات شرمنده‌ام. همه شما حق داريد. اما اتفاقي است که افتاده. باور کنيد در اين شرايط رويم نمي‌شود راجع به بازي امروز حرف بزنم اما از شما مي‌خواهم براي يک روز هم که شده بدهي و مشکلات مالي را فراموش کنيد تا مقابل راه‌آهن امتيازي از دست ندهيم.»

سپس دايي از بازيکنان خواست آرامش خودشان را حفظ کنند و اين را بدانند که او هميشه پشتيبان آنها خواهد بود. در هر صورت جلسه اضطراري پرسپوليسي‌ها با صحبت‌هاي دايي پايان يافت و آنها تصميم گرفتند به خاطر دايي هم که شده اعتراض نکنند و در اين دو بازي آخر به ميدان بروند.

 

                                 ................................................


متهم شدن علی دایی از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس

برخي از سرخپوشان که از برخورد سرمربی تیمشان در رختکن ناراحت بودند تعویض های وی را دلیل ناکامی شان برابر راه آهن عنوان مي کردند.

به گزارش جام نیوز، شنيده شده که برخي از بازيکنان پرسپوليس در تمرين روز گذشته به انتقاد از علي دايي سرمربي تيم شان پرداخته اند.

 پرسپوليسي ها در حالي که خودشان را آماده کرده بودند تا با پيروزي مقابل راه آهن و ناکامي فولاد برابر استقلال، قهرماني شان را جشن بگيرند، با تساوي غير منتظره اي مواجه شدند و از آن طرف هم استقلال با شکست فولاد، به کورس بازگشت تا تمام معادلات پرسپوليسي ها بر هم بخورد.

دايي که از اين بابت بسيار نارحت بود، پس از بازي و در رختکن، شاگردانش را به باد انتقاد گرفت. برخي از سرخپوشان نیز که از اين برخورد دايي ناراحت بودند، ظاهرا در تمرين از او انتقاد و تعويض هاي اشتباه او را دليل ناکامي شان برابر راه آهن عنوان مي کردند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------