آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

تاج: نگاه AFC نباید سیاسی باشد/ نمی‌پسندم در این شرایط سکوت کنم



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی , تاج

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید سیاسی باشد، گفت: دنبال این نیستیم که با AFC مناسباتی داشته باشیم و سکوت کنیم.

 به گزارش مهر، مهدی تاج درباره نامه ای که روز گذشته به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و اعلام کرد که ایران در مراسم بهترین های آسیا شرکت نمی کند، گفت: AFC باید محل تجمع افکار عمومی کل آسیا باشد. باید تمام مسائل را بدون نگاه سیاسی ببینند.

 

وی افزود: ما در تمام رده های سنی و تیم های ملی موفق بوده ایم. در همین یک ماه از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا ۵ نامه تشکر دریافت کردیم. برای همین من نمی پسندم که برای نام ایران  با این شرایط سکوت کنیم. دنبال این هم نیستیم که با AFC مناسباتی داشته باشیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه مناسبات با AFC باید دو طرفه و معقول باشد، گفت: ما با کنفدراسیون فوتبال آسیا کشمکش داریم. به آنها نامه نوشته و حتی در نامه از رئیس AFC تشکر کردیم. همچنین در پاسخ به نامه های تشکر آمیز شیخ سلمان، نامه ای برای وی ارسال کردم و تشکر کردم!

 

تاج با اشاره به حذف عناوین فوتسال و داوری برای انتخاب بهترین های سال آسیا تاکید کرد: با این اتفاقات به آدم یک احساسی دست می دهد! علیرضا فغانی سه سال بهترین تورنمنت های دنیا و حتی المپیک را سوت زده و افتخاری برای داوری آسیاست اما عنوان بهترین داور حذف شده است. آدم احساس می کند نگاه ها جور دیگری است. برای همین من به AFC نامه زدم و اعلام کردم ایران در این مراسم حضور نخواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------