برانکو: بیرانوند به دیدار پیکان نمی رسد/ طاهری: ترجیح می دهم به جای مصاحبه کارم را درست انجام دهم



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاکید براینکه دروازه بان تیمش به دیدار مقابل پیکان در هفته یازدهم نخواهد رسید، گفت: مصدومیت امروز «امید عالیشاه» جدی نیست و مشکلی برای حضور در تمرینات بعدی و مسابقات ندارد.

 به گزارش ایرنا، «برانکو ایوانکوویچ» پس از تمرین روز شنبه سرخپوشان، تصریح کرد: تنها بازیکنی که برای دیدار با پیکان در اختیار نخواهیم داشت، بیرانوند است و دیگر نفرات مشکل حادی ندارند.

 

وی افزود: بیرانوند برای دیدار با خانواده اش از کادر فنی مرخصی گرفت و پس از بازگشت به او به تمرینات، وضعیت نهایی روند بهبودی اش مشخص می شود.

 

برانکو با اشاره به اینکه برای ملی پوشان پرسپولیس برنامه تمرینی متفاوتی در نظر گرفته است، ادامه داد: به هر حال شرایط تیم ملی و باشگاهی متفاوت است و آنان باید هرچه سریعتر به فرم دلخواه برسند.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار پنجشنبه تیمش برابر پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، اظهار داشت: پیکان یک تیم آماده و عالی است که با نتایج خوب در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر جای دارد و می دانیم که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

 

وی با ابراز خوشحالی از راهیابی مستقیم تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فقط ایران و امارات سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی ‌آف دارند که این خبر بسیار خوبی برای ما است.

 

برانکو درخصوص لغو دیدار تیمش با تیم دانشجویان، گفت: نیاز به تمرین بیشتری داشتیم و این دیدار را به هفته آینده موکول کردیم.

 

سرمربی سرخپوشان در ادامه در واکنش به انتقادات مطرح درمورد اردوی دبی، از برگزاری این اردو ابراز رضایت کرد و گفت: تمرینات و دیدارهای تدارکاتی خوبی داشتیم و به عنوان سرمربی، از این اردو رضایت دارم.

 

برانکو برای حضور در جمع خبرنگاران از «علی اکبر طاهری» سرپرست باشگاه پرسپولیس رخصت گرفت. وی همچنین از طاهری به دلیل افزایش امکانات ورزشگاه شهید کاظمی تشکر کرد.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز به درخواست های مکرر خبرنگاران برای گفت و گو پاسخ منفی داده و اعلام کرد که به جای مصاحبه کردن به دنبال انجام صحیح وظایفش است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------