الهامی:مرفاوی،نامجومطلق و مظلومی شاگردان خلف پورحیدری هستند!/از مدیر رسانه‌ای خودمان گلایه دارم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, ساکت الهامی

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت:مرفاوی شخصی آرام است و او را به همراه نامجو مطلق و پرویز مظلومی شاگردان خلف مرحوم منصور پورحیدری می‌دانم.

 ساکت الهامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست صبا مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: در مسابقات جام حذفی چنین اتفاقاتی طبیعی است و شانس و اقبال در نتیجه بای تاثیر دارد. فکر می‌کنم در ضربات پنالتی جو سنگینی بر تیم ما حاکم شد چون ورزشگاه یک صدا استقلال را تشویق می‌کرد. 

 

وی در خصوص اینکه در بعضی از دقایق بازی به داوری اعتراض داشت، گفت: در چندین موقعیت دیدم که داور شرایط بازیکنان را در نظر نمی‌گیرد و در دو صحنه استقلال صاحب موقعیت‌هایی شد که قبلش خطا صورت گرفت ولی داور‌آنها را ندید. در دقیقه 120 بازی که فرشید اسماعیلی صاحب توپ بود قشنگ توپ را با دست لمس کرد و مدافع ما از یک قدمی دروازه‌ را نجات داد. من در آن صحنه اعتراض داشتم چون 120 دقیقه زحمت ما نزدیک بود زیر سوال برود اما در کل صالحی بد سوت نزد و تاثیری در جریان بازی نداشت و من هم به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. 

 

الهامی در خصوص اینکه در یک صحنه حرکات عجیبی در کنار خط انجام داد و اینطور به نظر می‌رسید که او در حال خودزنی است، گفت: من خودم را نمی‌زدم و در آن صحنه به داور نشان می‌دادم که بازیکن توپ را با دست زده است. چرا باید خودم را بزنم؟ 

 

مربی تیم صبای قم در خصوص اینکه آیا پیش‌بینی می‌‌کرد حامد لک نتواند پنالتی را مهار کند، گفت: ما در روز قبل از مسابقه پنالتی تمرین کردیم و لک انصافا خوب می‌گرفت اما باید بپذیریم استقلالی‌ها بسیار خوب پنالتی زدند و حتی لک در دو توپ جهت را تشخیص داد اما دستش به توپ نرسید. 

 

وی در خصوص شعارهایی که علیه دروازه‌بان این تیم سر داده شد، گفت: متاسفانه از دقیقه یک به لک فحاشی شد که حتی منصوریان هم گفت کار خوبی صورت نگرفته اما شنیدم سرمربی استقلال در کنفرانس بعد از بازی مدعی شده که لک چون دستش را روی گوش خود گذاشته هواداران تحریک شدند. اتفاقا من نظرم این است لک این کار را انجام داده که تماشاگران بدانند این فحاشی‌ها تاثیری روی او ندارد و این دلیل بر تحریک تماشاگران نیست. 

 

الهامی افزود: منصوریان ادعا کرده در اهواز گریه نکرده است و این حرف را در واکنش به صحبت‌های مرفاوی انجام داده اما مرفاوی نگفت که منصوریان گریه کرده بلکه او ادعا کرد آنهایی که در اهواز به منصوریان فحاشی کردند کار درستی انجام ندادند. منظور مرفاوی این بود. منصوریان خودش بچه جنوب شهر تهران است و بچه جنوب شهر هم زیر بار حرف زور نمی‌رود. خیلی مواقع احساس آنها به منطق‌شان غلبه می‌کند و حامد لک هم چون بچه جنوب شهر است شاید جایی احساسی شده باشد ولی من از استقلالی‌ها اصلا توقع نداشتم این گونه علیه یک بازیکن فحاشی کنند هرچند به چشم خود دیدم که مهدی رحمتی به سمت تماشاگران رفت و به آنها گفت فحاشی نکنید. 

 

مربی صبای قم در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اتفاقاتی که در کنفرانس مطبوعاتی برای مرفاوی رخ داد، گفت: من در کنفرانس نبودم ولی فیلم اتفاقات را دیدم. شما می‌دانید مربی که تیمش 120 دقیقه تلاش کرده و به خاطر یک پنالتی حذف شده طبعا تحت فشار است. من از مدیر رسانه‌ای صبای قم گله دارم که چرا در آن صحنه پا در میانی نکرد. وظیفه مدیر رسانه‌ای ما بود وقتی یک خبرنگار روی یک سوال اصرار بیجا دارد پا در میانی کند و اجازه ندهد سرمربی ناراحت شود. 

 

وی تاکید کرد: من به جامعه رسانه‌ای احترام زیادی می‌گذارم و همه آنها را قشری زحمت‌ کش می‌دانم علی‌الخصوص آنهایی که در نشست مطبوعاتی بعد از دیدار استقلال و صبا حضور داشتند ولی شما هم صمد مرفاوی را می‌شناسید چون انسانی آرام و با شخصیت است و به خاطر همین آرام بودن خیلی جاها ضرر کرده ولی از اصولش پایین نیامده است. مرفاوی، نامجومطلق و مظلومی شاگردان خلف منصور پورحیدری هستند که هیچ گاه به خاطر منافع‌شان تلاش نکردند بلکه همه چیز را لحاظ قرار دادند. من دیدم که مرفاوی به یک خبرنگار گفت آیا تو از من استقلالی‌تر هستی؟ از نظر من این حرف درست بود چون صمد مرفاوی سال‌ها برای استقلال زحمت کشید و حالا در قالب مربی صبا مجبور است از تیمش دفاع کند چون برای پولی که می‌برد باید پاسخگو باشد. 

 

الهامی ادامه داد: اتفاقا بعد از بازی من و مرفاوی اولین نفراتی بودیم که به استقلالی‌ها تبریک گفتیم و خودم با عبداللهی، فریبا و مهدی رحمتی خوش و بش کردم. همین مهدی رحمتی یک سال و نیم پیش در پیکان با ما کار می‌کرد و آن زمان با هم هم‌تیمی بودیم و در بازی با استقلال فقط 90 دقیقه رقیب شدیم اما دلیل نمی‌شود که رفاقتمان را بعد از پایان بازی زیر سوال ببریم. حالا هم به استقلال تبریک می‌گوییم و 10 روز دیگر باید در قم به مصاف این تیم برویم. خدا را چه دیدید شاید در آن بازی ما برنده شدیم. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------