عصبانیت مرفاوی عجیب است/ منصوریان گلیم استقلال را بیرون کشید



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,مرفاوی

پیشکسوت استقلال معتقد است منصوریان با توجه به تغییرات اجباری زیادی که در تیمش ایجاد شده بود، در کل توانست گلیم تیمش را از این دیدار حذفی با موفقیت بیرون بکشد.

 صادق ورمزیار در گفتگو با مهر در خصوص بازی استقلال مقابل صبا اظهار داشت: استقلال در کل بازی خوبی مقابل صبا انجام داد. البته این تیم تغییرات زیادی نسبت به بازی های قبلی‌اش داشت. تغییراتی که عمدتا اجباری و اجتناب ناپذیر بود و باعث می‌شد که آبی‌پوشان از هارمونی که در بازی‌های قبلی به آن رسیده بودند فاصله بگیرند. اما با همه این وجود استقلال خوب مقابل صبا ظاهر شد.

 

بازیکن پیشین استقلال گفت: بازی‌های حذفی همیشه با ترس و استرس همراه است و این خاصیت بازی های حذفی است. همین موضوع روی روند هر دو تیم تاثیر گذاشته بود و باعث شد تا کیفیت بازی هر دو تیم نسبت به خودشان تنزل داشته باشد. بهرحال در بازی‌های حذفی فرصت جبران وجود ندارد و هر تیمی این شانس را دارد که با پیروزی میدان را ترک کند.

 

وی در خصوص رفتار لک در میدان و واکنش هواداران استقلال نسبت به او گفت: زمانی که با آقا فیروز مربیان صبا بودیم، لک را از تیم های پایه به تیم بزرگسالان آوردیم. او بازیکن خوب و با اخلاقی است و من تعجب می کنم چرا باید وارد چنین حاشیه‌ای شود. لک اگر می‌خواهد بزرگتر و مطرح تر از آنچیزی بشود که الان هست، باید رفتارش حرفه‌ای تر بوده و از حاشیه دوری کند.

 

کاپیتان سابق استقلال اظهار داشت: هواداران ما هم باید بدانند که هوادار چه تیم بزرگ و پر افتخاری هستند. این خصلت تیم های بزرگ است که تیم‌های مقابل‌شان وقت کشی کرده و حتی دست به ضد فوتبال بزنند. هواداران ما باید آستانه تحمل خود را بالا برده و بدانند که همه تیم‌ها مقابل آنها دست به وقت کشی می زنند. به این امید که شاید اتفاق خوبی برای آنها بیفتد.

 

پیشکسوت استقلال در خصوص عصبانیت مرفاوی در پایان بازی گفت: صمد در استقلال همبازی من بوده و یکی از اسطوره‌های استقلال است. صمد از مودب ترین و صبور ترین آدمهاست. عصبانیت او واقعا عجیب است و باید دید چه شده که این آدم صبور اینطور از کوره در رفته. اما استقلالی ها نباید از صمد چیزی به دل بگیرند. چون او قلبا استقلالی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------