یک میلیارد به حساب استقلال بر می‌گردد/ از مرفاوی معذرت می‌خواهم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی  , زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه حواشی بازی استقلال با صبا در شان فوتبال ما نبود گفت: یک میلیارد تومانی که سازمان بازرسی از حساب ما برداشت کرده به زودی به حساب باشگاه برمی‌گردد.

حسن زمانی در گفتگو با مهر، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال تهران برابر صبای قم در جام حذفی فوتبال، گفت: بازی استقلال عالی بود. خوشبختانه سرمربی تیم ما از اعتمادی که به بازیکنان جوان کرد، ضرر ندید. استقلال عالی، با نشاط و خوب بازی کرد. تنها ایران این بود که در ۱۲۰ دقیقه گل نزدیم ولی سایر مسائل عالی بود.

 

وی در خصوص اینکه سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه بعد از پیروزی استقلال از نحوه بازی این تیم انتقاد و اعلام کرده بود استقلال باید بهتر بازی کند، افزود: علیرضا منصوریان چند بازیکن اصلی خود را نداشت. با توجه به بضاعت سرمربی، بازی بسیار خوبی انجام دادیم. من با آقای افتخاری رفیق هستم. ایشان هم به عنوان مدیرعامل نظرات خودش را دارد ولی با محدودیتهایی که داشتیم، شخصا از عملکرد تیم راضی بودم.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره حواشی بازی استقلال با صبای قم هم تصریح کرد: این حواشی که دروازه بان صبا آنرا شروع کرد و تماشاگران ادامه دادند، در شان فوتبال ما نبود. باید همیشه اخلاق را محور کار قرار دهیم.

 

زمانی درباره صحبتهای داور مسابقه با سیدمهدی رحمتی هنگام ضربات پنالتی و حاشیه های ایجاد شده بعد از انتشار فیلم این صحبت، گفت: این واقعا بی انصافی است و توهین به داور و رحمتی محسوب میشود. در شان یک داور نیست که این مسائل را به او نسبت بدهند.

 

عضو هیات مدیره استقلال همچنین در خصوص صحبتهای صمد مرفاوی سرمربی صبای قم درباره وی گفت: مرفاوی از دوستان قدیمی من است و او را دوست دارم. احترام ویژه ای برای مرفاوی قائلم. اگر هم او از دست من دلخور شده، معذرت خواهی می کنم. صحبتهایی هم که مرفاوی انجام داده، در حالت عصبانیت بوده وگرنه وی مربی اخلاق مدار و بسیار خوبی است.

 

زمانی در پایان درباره برداشت یک میلیارد تومانی سازمان بازرسی از حساب باشگاه استقلال هم گفت: رایزنی های لازم صورت گرفت. هم من و هم آقای افتخاری پیگیر این موضوع شدند و به زودی این مبلغ به حساب باشگاه بر می گردد. اینکه چرا این میزان پول از حساب باشگاه برداشت شد را باید از مسئولان سازمان بازرسی پرسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------