آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

دوباره علی ضیا و دوباره شکایت باشگاه استقلال!



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , علی ضیا

آبی‌ها قصد دارند از مجری رسانه ملی شکایت کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ باز هم استقلالی ها رودروی علی ضیا. سال گذشته بود که به خاطر انتشاری فیلمی از خوشحالی علی ضیا پس از گلزنی قرمزها در دربی و همینطور خواندن شعاری جنجال ساز درباره مظلومی، او مدتی از روی آنتن زنده سیما رفت. ضیا سپس به اردوی استقلال رفت و از مظلومی عذرخواهی کرد. همان روزها هواداران استقلال به صفحه مجازی این مجری حمله کردند و به انتقاد از او پرداختند. آن ماجرا سرانجام ختم به خیر شد اما حالا اتفاق تازه تری رخ داده است.

 

پس از بازی صبا و استقلال در جام حذفی، فیلمی منتشر شد که جنجال ساز شد. از نظر بعضی ها داور در صحنه پنالتی اول به رحمتی می گوید به چپ بپرد. علی ضیا هم روی این موضوع مانور داد و حتی باعث شد با علی خسروی کارشناس داوری درگیری لفظی پیدا کند. حالا باشگاه استقلال قصد شکایت از علی ضیا را دارد چراکه معتقد است او علایق شخصی اش را در رسانه ملی بروز می دهد. حتی آبی ها گفته اند به صدا و سیما وقت داده اند با این مجری برخورد کنند وگرنه خودشان در مراجع قضایی از این مجری شکایت خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------