آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رونالدو: برنده توپ طلا من هستم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , رونالدو

کریس رونالدو یکی از شانس‌های کسب توپ طلا است.

 به گزارش خبرآنلاین؛ کریستیانو  رونالدو که امسال برای کسب توپ طلا علاوه بر رقیب همیشگی‌اش لیونل مسی، رقبای دیگری مانند ریاض محرز و آنتوان گریزمان دارد در مصاحبه ای با نشریه فرانس فوتبال گفت: هدف من این است که هر سال توپ طلا را ببرم، هرچند که سال گذشته نتوانستم امیدوارم این بار آن را دوباره ببرم. اینکه من مدعی اول کسب توپ طلا باشم کاملاً منطقی است، اما من فکر نمی‌کنم که منطق تنها چیزی باشد که مرا به خواسته‌ام می‌رساند. 

رونالدو درباره مصدومیتش در فینال یورو که بر اثر ضربه دیمیتری پایت رخ داد، گفت: فکر می‌کنم که پایت فقط یک حرکت معمولی انجام داد، اما زمانی که شروع به دویدن کردم زانوم ورم کرد و احساس کردم که دیگر نمی‌توانم ادامه دهم. آن موقع فکر می‌کردم که رباط زانویم کاملاً پاره شده است، اما پزشک تیم مرا آرام کرد و شروع به تماشای بازی از تلویزیون داخل رختکن کردم. در رختکن از شدت هیجان به زمین و هوا می‌پریدم و دیدم نمی‌توانم طاقت بیاورم و به همین دلیل به نیمکت تیم برگشتم. 

 

او درباره رفتارهایش در کنار زمین و صحبت با بازیکنان تیم در فینال یورو گفت: اینکه من از حدم پا را فراتر گذاشتم درست است، اما بهتر است این‌طور بگویم که هدفم این بود که به هم‌تیمی‌هایم انگیزه بدهم، طوری که انگار سرمربی آنها هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------